האם פעיל הליכוד ימונה לראשות מינהל הספורט?

עו"ד אילן ג'ורג'י, שהתמודד לראשות עיריית קריית אונו, מאשר כי משרדה של מירי רגב הציע לו את התפקיד שאותו צפוי לפנות אורי שפר: "השם שלי עלה כמועמד. אמרתי אני אבוא לשנה-שנה וחצי ואעשה מהפכה" ■ רגב: "לא עוסקת בזה"

מירי רגב / צילום: יוסי כהן
מירי רגב / צילום: יוסי כהן

עו"ד אילן ג'ורג'י מאשר כי קיבל לאחרונה פנייה משרת התרבות והספורט מירי רגב לעמוד בראש מינהל הספורט, במקומו של ראש המינהל הנוכחי אורי שפר, שכפי שפורסם לראשונה ב"גלובס" - צפוי לסיים את תפקידו.

ג'ורג'י, סגן אלוף במיל' פעיל ליכוד ידוע שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות עיריית קריית אונו, אמר בשיחה ל"גלובס" כי "הייתי במשרד הספורט, לא מכחיש שהייתי במשרד. השם שלי עלה כמועמד. אמרתי אני אבוא לשנה, שנה וחצי, אני אעשה מהפכה, אשים את הספורט במקום מסוים, אשים וי, ונלך הלאה. בסוף זו השרה שמחליטה. אני מבחינתי רוצה את התפקיד".

לשאלה לגבי הקשר בין חברותו בליכוד לבין מועמדותו לתפקיד, אמר ג'ורג'י: "החברות שלי במרכז הליכוד מוקפאת כבר שנתיים. חוץ מזה, בסדר, אני ליכוד, אז זה פוסל אותי? אני לא מאעכר שמחפש ג'וב. אני בולדוזר, בא לעשות. הספורט בארץ על הפנים. אתה לא יכול להביא מישהו מנוכר ומנותק. אתה צריך להביא איזה ג'ורג'י אחד, אמיתי, שגדל בעמידר, ששיחק כדורגל בבוגרים של עמידר, שיודע לדבר עם אחרון האוהדים ב'לה פמיליה' או ביציע ג' ויודע גם לדבר עם שחר (יעקב שחר) ועיני (עופר עיני), אחד שמכיר את התחום הזה".

את תפקיד ראש מינהל הספורט, אחד התפקידים החשובים והמשמעותיים בספורט הישראלי, ממלא מאז תחילת 2008 ד"ר אורי שפר.

אגב, לאחרונה (ב-15 ביולי 2015) נבחר ג'ורג'י, סגן אלוף במיל', לכהן כחבר במועצת הליכוד העולמית.

משרת הספורט, מירי רגב, נמסר בתגובה כי "אני לא עוסקת במינוי ראש מינהל ספורט כל עוד ראש מינהל הספורט נמצא בתפקידו".