גוף אמריקאי-ישראלי ישקיע 30 מ' ד' בבריאות דיגיטלית

מי שיובילו את המיזם הם בית החולים האמריקאי ג'ונס הופקינס, אשר נחשב לאחד ממוסדות הרפואה הגדולים בעולם, וכן קבוצת לומינוקס הישראלית

חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס
חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס

גוף עסקי חדש ישקיע 30 מיליון דולר במיזמים ישראליים אשר עוסקים בתחום הרפואה הדיגיטלית. כך נודע ל"גלובס". מי שיובילו את המיזם הם בית החולים האמריקאי ג'ונס הופקינס, אשר נחשב לאחד ממוסדות הרפואה הגדולים בעולם ומפעיל במקביל גם אוניברסיטה גדולה וכן קבוצת לומינוקס הישראלית אשר פעילה כבר כיום בתחום הבריאות הדיגיטלית.

נציין כי התקציב השנתי של ג'ונס הופקינס הוא יותר מ-7 מיליארד דולר וכי המיזם החדש צפוי לבצע את ההשקעות הראשונות שלו בישראל כבר ברבעון הראשון של 2016.

שיתוף הפעולה החדש ייחשף באופן רשמי ביום רביעי הבא באירוע שייערך במרכז פרס לשלום, תחת הכותרת Israel Launches its New Innovation Frontie . באירוע צפויים להשתתף נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, המדען הראשי אבי וחסון ונציגים של ג'ונס הופקינס ולומינוקס.

רונלד דניאלס, נשיא אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, אמר כי "ישראל ידועה בחדשנות ובמובילות הטכנולוגית שלה ואנחנו סקרניים מאוד לגלות את היצירתיות הישראלית בעולמות הרפואה הדיגיטלית. באמצעות שיתוף הפעולה עם קבוצת לומינוקס, הנחשבת לאחד הגופים המובילים בעולם בתחום הבריאות הדיגיטלי, אנו צפויים לאתר מיזמים פורצי דרך שישפיעו באופן משמעותי על היכולת שלנו לממש את האסטרטגיה שלנו - התאמת האופן בו מסופקים שירותי הרפואה לחיים המודרניים תוך שימת דגש על רפואה מונעת, התאמה אישית (Personalized Medicine), זמינות, ונגישות של שירותי רפואה איכותיים".