החבילה תיאסף ב-10 דקות? Gett משיקה שליחויות בגוש דן

השירות יאפשר איסוף חבילות ומסמכים תוך 10 דקות ובתשלום קבוע בין 25-55 שקל בהתאם לאזור ■ שירות השליחים יופעל רק בימים ראשון עד חמישי ורק מ-11:00 עד 20:00

גט טקסי / צילום: סטודיו Gett
גט טקסי / צילום: סטודיו Gett

4 חודשים אחרי שהשיקה שירות משלוחי פרחים, חברת Gett (לשעבר גט טקסי) סוף-סוף משיקה קטגוריה נוספת בשירותים המיוחדים שלה: החברה הודיעה היום (ג') כי היא משיקה שירות שליחויות, שיאפשר איסוף חבילות ומסמכים תוך 10 דקות ובתשלום קבוע שנע סביב 25-55 שקל בהתאם לאזור.

בחברה מציינים כי בשלב הראשון השירות יפעל בתל-אביב, ברמת-גן ובגבעתיים, אך אם ללמוד מהמקרה של משלוחי הפרחים שהחברה השיקה בחודש יולי באותם אזורים ולא הרחיבה אותו מעבר לכך - לא בטוח כלל שבחודשים הקרובים השירות יתרחב לערים נוספות.

בחברה מציינים כי שירות השליחים יופעל רק בימים ראשון עד חמישי ורק מ-11:00 בבוקר ועד 20:00 בערב, בתשלום בכרטיס אשראי בלבד. המשתמשים יוכלו לראות את עלות המשלוח עוד לפני הגעת השליח, וזאת באמצעות הזמנת כתובת היעד באפליקציה.

השירות מיועד להובלות מעטפות וחבילות קטנות במשקל של עד 3 ק"ג ומיועד בשלב הראשון ללקוחות פרטיים בלבד. בחברה ציינו כי השליחים ייסעו על קטנועים, ולא כפי שניתן היה לחשוב בהתחלה שייעשה שימוש במוניות שממילא נוסעות ברחבי הערים.

השליחים יעבדו עם חברת Gett במודל דומה לזה של נהגי המוניות - משמע מדובר בשליחים עצמאיים או כאלה שעובדים עם חברת שליחויות, אך הם לא יהיו עובדים שמועסקים על-ידי חברת Gett, שתהיה אחראית על האופרציה והתפעול.

השקת שירות השליחויות מגיע יותר מחצי שנה אחרי שהחברה הכריזה על שינוי שמה ל-Gett ועל כוונתה להשיק שירותים משלימים כמו משלוחי פרחים, משלוחי פיצה, הזמנת מסאז'ים, הזמנת רופא ועוד בלחיצת כפתור באמצעות הטכנולוגיה של Gett.

למרות ההבטחה הגדולה לכאורה, השירותים מושקים באיטיות, באזורים מעטים ומוגדרים, בשעות מוגדרות מראש ולא תמיד עם אפשרות להתאמה אישית. כך, למשל, במקרה של משלוחי הפרחים אין למשתמש אפשרות לבחור את הפרחים שהוא רוצה, אלא מדובר בזר שנבחר על-ידי החברה ומוחלף מדי שבוע או תקופה מסוימת, וניתן להזמינו רק בחלקים מאוד מסוימים בתוך תל-אביב, רמת-גן וגבעתיים.