זהירות, דרקון לפניך: סין התעטשה - מה יקרה לעולם?

דיון מיוחד שייערך בוועידת ישראל לעסקים 2015 יעסוק בשאלת ההאטה הכלכלית בסין, ההזדמנויות שנוצרות ועוד

סין - אנגלית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סין - אנגלית / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מסכי הבורסה בסין נצבעו בחודשים האחרונים באדום, וגררו אחריהם בשרשרת את הבורסות בעולם. למרות התנודות הללו, השמש של סין זורחת בשנים האחרונות, וכוחה הגלובלי הולך ומתעצם. הפיכתה של סין למעצמה במשחק הגלובלי, והשינוי של מאזן הכוחות העולמי בעקבות כך, מעוררים את השווקים להשקעות וגם עניין רב בענקית הסינית.

מה הן ההשלכות של התחזקות הכלכלה הסינית, האם מדובר בבועה מתודלקת או בכלכלה איתנה, שתצמח לאורך שנים? איזה הזדמנויות ממתינות לחברות הישראליות המעוניינות להיכנס לשוק הסיני? האם כדאי להשקיע בסין, והאם סין תמשיך להתחזק במאזן הכוחות הגלובלי ולהשפיע על הכלכלה העולמית? האם יש יסוד מוצק בדוחות המצביעים על ירידה בצמיחת הכלכלה הסינית והאם ניתן לצפות את עתיד הכלכלה הסינית והשפעתה על העולם?

דיון מיוחד שייערך בוועידת ישראל לעסקים 2015, יעסוק בשאלות אלו ואחרות, כאשר מובילי הדיון ינסו לשרטט תמונת מצב עכשווית על - לאן מועדות פניה של סין במאזן הכוחות הגלובלי.

הדיון יתקיים בהשתתפות: יפה בן ארי, סמנכ"ל, ראש אגף כלכלה, משרד החוץ; צ'רלס ו. פרימן, מנהל בינלאומי, Forbes-Tate לייעוץ עסקי באסיה; וו צ'ן, עורך לענייני סין, Economist Global Business Review; מנחה: פול בלוסטיין, חוקר במכון Brookings לחקר מדיניות חברתית , חוקר בכיר במרכז לחדשנות במדיניות חוץ (CIGI);.

לפרטים נוספים ולהרשמה - לחצו כאן