לראשונה: הוט מבקשת אישור למכור טריפל עם סלולר

החברה-הבת הוט מובייל הגישה את הבקשה על רקע עסקת סלקום-גולן טלקום המתגבשת ■ "ישנה תועלת ברורה עבור הצרכן - הוט מובילה מהפכת המחירים בשוק הסלולר במבצעי 'הכל כלול' ובמחירים האטרקטיביים בשוק"

חברת הוט מובייל מבקשת לראשונה ממשרד התקשורת אישור לשווק חבילות טריפל ביחד עם סלולר. ל"גלובס" נודע כי הוט מובייל רוצה לשווק חבילות סלולר במסגרת סלי שירותים, על רקע עסקת סלקום-גולן טלקום המתגבשת.

הוט מבקשת ממנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, לפעול לאלתר להסרת החסמים הרגולטוריים המגבילים את האפשרות לשווק את שירותי הוט מובייל במסגרת סלי שירותים. הוט מובייל הסבירה כי ביצעה, ועתידה להמשיך לבצע, השקעות של מאות מיליוני שקלים בשנה לצרכי הקמה, תפעול ופריסת הרשת, תוך עמידה במחויבויות הרגולטוריות הכבדות שהוטלו עליה בעניין זה. כל זאת בעוד פעילותה זו גורמת לה הפסדים ניכרים, אשר גם בהם יש כדי לפגוע באופן משמעותי בכושר התחרות שלה.

החברה הדגישה בפנייה לפילבר שהיא זכתה במכרז התדרים והוכנסה כמפעיל נוסף לשוק ביחד עם גולן טלקום במסגרת הרפורמה בשוק הסלולר בשנת 2011 אך בניגוד לגולן טלקום, הוט מובייל עמדה בכל מחויבויותיה הרגולטוריות להקמת רשת "ובד בבד הובילה, ותמשיך להוביל, את מהפכת המחירים בשוק הסלולר במסגרת מבצעי 'הכל כלול' ובמחירים האטרקטיביים בשוק (כגון מבצע זוגות)".

מנכ"ל הוט מובייל ישעיהו רוזנברג טוען בפנייה כי הגיעה השעה לבטל את "המגבלות הארכאיות והבלתי מוצדקות החלות על הוט מובייל בכל הנוגע לאפשרות לשווק סלי שירותים, הכוללים שירותי תקשורת נוספים. מגבלות שאינן חלות על קבוצות התקשורת האחרות".

עוד אמר כי "ישנה תועלת ברורה של הסרת החסמים עבור הצרכן כאשר ברור מאליו, כי מתן האפשרות לשווק את שירותי הוט מובייל במסגרת סלי שירותים, תיטיב באופן מובהק עם ציבור הצרכנים, תרחיב את אפשרויות הבחירה של הלקוחות ותסייע לקידום התחרות".