"ברגע שאמנון אברמוביץ' פותח את הפה - המערכת קורסת"

אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2, בכנס אילת לעיתונות: "זה טירוף ופחד אלוהים; מי שאומר דברים שהם לא מהמרכז ימינה נכתש ברשתות החברתיות. אסור לבן אדם להביע את דעתו?" ■ גדי סוקניק: "רוב האלימות בישראל מגיע מהימין"

"מעולם לא קיבלנו טלפון אחד למערכת כשעמית סגל הביע איזו דעה, אבל ברגע שאמנון אברמוביץ' פותח את הפה - המערכת קורסת" - כך אמר היום (ב') מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס, בכנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים. "זה טירוף ופחד אלוהים", הוסיף.

וייס המשיך ואמר כי "מה שקורה עכשיו בתקשורת בעקבות האפקט מהרשתות החברתיות הוא לא בריא. מי שאומר דברים שהם לא מהמרכז ימינה נכתש ברשתות החברתיות. אסור לבן אדם להביע את דעתו? מה שקורה פה במדינה עכשיו זה טירוף הדעת בנושא הזה".

עורך "מקור ראשון", חגי סגל, אמר כי "תופעת הקללות ברשתות היא מכוערת ולא מתאפיינת רק לימין". העיתונאי גדי סוקניק מחדשות 10 הוסיף: "רוב האלימות בישראל מגיע מהימין".

עו"ד אלעד מן מתנועת "הצלחה" אמר כי "מה שבולט בקדנציה הזו של נתניהו זו הטקטיקה האובר-מתאמצת של נתניהו בכל החזיתות בלי תוכנית-על".

וייס התייחס גם לכוונה לפצל את ערוץ 2 ואמר כי "מצד אחד אולי זה ליברליזם, ומצד שני זה אולי אינטרס, כי אחרי פיצול ערוץ 2, המשמעות היא סגירתו. העיתון היחיד שברור לכולם שהוא איתנו לעד זה 'ישראל היום'... מאוד נוח לשלטון שכל כלי תקשורת מתחנן על עתידו, וזה מה שקרה בשנים האחרונות, ויש פה אינטרס להזחיל הרבה מאוד גופי תקשורת על גחונם".