ברמלי למשקיעים: "פועל להגיע להסדר שיחזיר 100% מכספכם"

מייסד רוביקון, ממשיך לשדר "עסקים כרגיל" ולטעון כי מצב החברות בבעלותו שפיר וכי כל המשקיעים יקבלו את כספם בחזרה ■ בהודעה למשקיעי קרן קלע הוא כותב: "חשוב לי שתדעו שאני כאן לא נעלם, לא בורח, ועומד איתן גם מול ההכפשות והשמועות המופצות בתקשורת"

אמיר ברמלי / צילום: כפיר חרבי
אמיר ברמלי / צילום: כפיר חרבי

גם תחת איום כתב האישום שעתיד להיות מוגש נגדו וחקירות אינטנסיביות וגילויים של העברות כספים לא לגיטימיות של המפרק הזמני של רוביקון, אמיר ברמלי, מייסד רוביקון, ממשיך לשדר "עסקים כרגיל" ולטעון כי מצב החברות בבעלותו שפיר וכי כל המשקיעים יקבלו את כספם בחזרה.

בהודעה ששיגר היום למשקיעי קרן קלע, כתב ברמלי: "משקיעי קלע היקריםבפתח סוף שבוע זה בחרתי לפנות אליכם ולשתף שחרף הכותרות והאווירה הכללית המושמעת בתקשורת אני כאן, פועל ובקשר מתמיד עם נציגות המשקיעים במטרה להגיע להסדר שיחזיר 100% מכספכם.

אני יודע שאלו ימים קשים ומבלבלים לכולכם בטח נוכח המידע שמועבר בעיתונות .
אני לא ארבה במילים ואמתין לבשר לכם את העובדות והעדכונים בקרוב ולאחר מעשה.

חשוב לי שתדעו שאני כאן לא נעלם, לא בורח, ועומד איתן גם מול ההכפשות והשמועות המופצות בתקשורת. זו אינה משימה קלה בוודאי כשהכותרות הופכות צהובות וכוללות חצאי אמיתותאף משקיע לא איבד את כספו גם אם נראה שהרבה היו רוצים בכך רק כדי שיהיה להם 'סיפור טוב'. כפי שכל המשקיעים קיבלו את כספם ב-10 השנים האחרונות כך נפעל ונמשיך גם בעתיד.

אנא קבלו בהבנה שאיני יכול לפגוש כל אחד ואחד מכם והיו בטוחים שאני פועל יום ולילה להחזיר את קרן קלע למסלולה. אני מנצל את ההזדמנות להודות לכם על התמיכה הרבה, גם בימים סוערים אלו ועל אורך הרוח שאתם מגלים. מקווה שבקרוב המצב אליו כולנו נקלענו יהיה מאחורינו ונצא ממנו יחד מחוזקים אל דרך חדשה ועם האמת על העליונה. שבת שלום. אמיר ברמלי ".

אתמול נודע כי רשות ניירות ערך גיבשה טיוטת כתב אישום נגד ברמלי. בתום דיון נעתרה השופטת דנה אמיר לבקשת רשות ניירות ערך, בהסכמת ברמלי, לתת צו המורה על הפסקת פעילות גיוס המשקיעים מן הציבור לקרן קלע ורוביקון, למשך 90 יום.

לפני כשבועיים נודע כי רשות ניירות ערך המליצה להעמיד לדין את ברמלי, בכפוף לשימוע, בגין עברות מירמה. במקביל להודעה זו, ביקשה מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך מבית המשפט להורות לברמלי, לקרן קלע ולרוביקון להפסיק לגייס משקיעים למשך 180 יום.

ברמלי וקרן קלע מצויים בחודשים האחרונים תחת חקירה שמנהלת רשות ניירות ערך, בחשד לשורה של עבירות על חוק ניירות ערך שעיקרן הנפקה לציבור ללא פרסום תשקיף.