מיליוני צפיות: לא תאמינו מה האיש הזה בנה מתחת לבית

כוכב רשת שזכה לתקציב נכבד על-מנת לקדם תוכנית טלוויזיה חדשה העוסקת בסוף העולם, לקח את המשימה ברצינות ובנה מתחת לביתו פרויקט שאפתני ומטורף שזכה לתהודה רבה ברשת ■ צפו בווידאו

בונקר בחצר, קולין פארז, אפוקליפסה, סוף העולם, יו-טיוב / צילום: וידאו
בונקר בחצר, קולין פארז, אפוקליפסה, סוף העולם, יו-טיוב / צילום: וידאו

קולין פורז, ממציא בריטי לחוץ ויצירתי במיוחד, בנה בונקר שלם מתחת לחצר הפרטית שלו לקראת סוף העולם, ובינתיים בעיקר משמש כמקום בו הוא יכול לשחק משחקי וידאו בניחותא. המבנה מצויד בהכול - מטבח מאובזר כולל אוכל ומיקרוגל, מים זורמים ואפילו שירותים - לא מאוד פרטיים, אבל היי - כשסוף העולם יגיע, יהיו דברים מדאיגים יותר.

המקלט בנוי בעיקר כדי להגן מנזקי מזג-אוויר, אבל במקרה שסוף העולם יגרום לאנושות להשתגע, יש לו גם נשק למכביר, כולל חרבות ונשק אוטומטי. בעתיד הוא מתכוון להוסיף לבונקר גם מערכת סינון אוויר ודרכים חלופיות לייצר אנרגיה.

בינתיים, עד שהאפוקליפסה תגיע, מדובר במרכז בידור שמתפקד במקביל כמו חלום של כל גבר, מאורת טסטוסטרון לבילוי מושלם. טלוויזיה גדולה, קונסולת משחק, ובגלל שאפשר לעשות כמה רעש שרוצים - מערכת תופים מלאה.

אם תהיתם לגבי מימון ההרפתקה - כל הפרויקט נעשה לבקשתם של רשת הטלוויזיה SKY1, שפנו לאושיית הרשת כדי שייתן להם רעיונות איך לקדם את הסדרה החדשה שלהם על סוף העולם. הסרטון, שמתעד את תהליך בניית הבונקר בחצר של פורז ועלה ליו-טיוב ב-17 בנובמבר, זכה כבר לכ-6 מיליון צפיות.