מאות אלפי שיתופים: "איך מחבל מקבל כסף מהמדינה ואני לא"

צפו בתיעוד המצמרר של נכה צה"ל שזוכה ליחס מחפיר מהמדינה ■ הסרטון גרף למעלה מ-3 מיליון צפיות ומאות אלפי שיתופים בימים האחרונים ■ צפו בסיפור המקומם של לוחם גולני לשעבר

נכה צהל עידו רזון / צילום: מהוידאו
נכה צהל עידו רזון / צילום: מהוידאו

סרטון מדיוני ועדת ביקורת המדינה בשבוע שעבר שעלה לרשת זכה בימים האחרונים לכ-3 מיליון צפיות ולמאות אלפי שיתופים. בדיון בכנסת היה מונולוג עדות קורע לב של עידו רזון, חייל הלום קרב, שבמשך 9 שנים זכה להתעלמות מצד המערכת, והוא זעק להתייחסות ראויה של המדינה. 

רזון טען, כי בתשע השנים האחרונות הוא זעק לכל עבר שהוא צריך עזרה, שהוא לא מצליח להשתחרר מהמראות והזכרונות של השירות שלו בצה"ל שכלל פציעה קשה ואיבוד חברים, אך זוכה ליחס מחפיר מהמדינה.

הסרטון עלה ביום חמישי בערב ע"י "צינור לילה" וזכה לתהודה רבה. בנאומו מתאר רזון קרב עקוב מדם, בו הוא נפצע וחילץ את חבריו. "אני הייתי גם גולנצ'יק, למה אתם לא מטפלים בי?" צעק בוועדה. "אני הרגתי בשבילכם בידיים האלה...רצחתי! אז מה אתם פה היום? 9 שנים אין לי אחוז (נכות) אחד!... אמא שלי צריכה לשלם לי את הכל...אמא שלי שילמה לי את הבית חולים של הפציעה שלי בעזה. אתם תבעתם את אמא שלי...איך מחבל מקבל כסף ואני לא", סיים רזון את המונולוג החורך שלו.