טירוף: כ-13 אלף אמריקאים קנו "כלום" ב-5 דולר ל"יחידה"

חברת משחקי החברה "קלפים נגד האנושות" יצאה בקמפיין שיווקי מבריק במהלך חגיגת הקניות של הבלאק פריידיי: הציעה לאנשים לשלם לה 5 דולר ולא לקבל כלום בתמורה ■ אלפי אנשים שילמו על "התענוג"

קלפים נגד האנושות / צילום מסך
קלפים נגד האנושות / צילום מסך

חברת משחקי החברה " קלפים נגד האנושות" (Cards Against Humanity) החליטה לצאת במבצע חדש במהלך טירוף הקניות של הבלאק פריידיי. היא הציעה עסקה מוזרה מאוד: אתם תשלמו לה 5 דולר, והיא תיתן לכם בתמורה - כלום. 

 

מה  שמוזר עוד יותר זה ש-11,248 אנשים שילמו על "התענוג", ועוד 1,119 אנשים שילמו יותר מ-5 דולר כדי לקבל את אותו הדבר. אדם אחד אף שילם 100 דולר עבור כמה וכמה חבילות של כלום.

בסך-הכול, החברה הכניסה כ-71,145 אלף דולר במהלך "יום שישי השחור".

 

קלפים נגד האנושות / צילום מסך
 קלפים נגד האנושות / צילום מסך

חברת קלפים נגד האנושות נוסדה לפני כ-4 שנים כפרויקט קיקסטרטר. החברה הציעה למעשה משחק קלפים חברתי שמכונה "משחק מסיבה לאנשים נוראיים". את המשחק ניתן לרכוש באתר החברה תמורת 25 דולר, להוריד אותו למחשב ולהדפיס במדפסת ביתית. העיקרון שלו פשוט מאוד: בכל סיבוב אדם אחד שואל שאלה, ויתר האנשים צריכים להשיב על השאלה באמצעות הקלף עם האימרה המצחיקה ביותר. 

"הקמפיין הזה היה סיכון עצום עבורנו, לא היה לנו מושג אם נקבל תגובות חיוביות או שליליות", אמר לאתר ביזנס אינסיידר אחד ממייסדי החברה, מקס טמקין.

 

זו לא הפעם הראשונה שהחברה עולה לכותרות בשל קמפיין השיווק המוזר שלה. בשנה שעברה היא הציעה בבלאק פריידי לרכוש ממנה קופסת "בולשיט", כלומר, קופסה עם צואה של שוורים תמורת 6 דולר. הסרטון הבא מוכיח כי החברה עמדה במילתה ואכן שלחה ללקוחות שהזמינו את קופסת "הבולשיט", צואה של שוורים.

למקרה שאתם תוהים - בשנה שעברה קופסאות "הבולשיט" הניבו לה הכנסות של יותר מ-180 אלף דולר.