פלאפון תשיק פלטפורמה לניהול מחשוב ענן לעסקים קטנים

השירות יכלול תוכנות אופיס, שיתוף קבצים מאובטח, גיבוי תכנים ועוד

פלאפון הודיעה היום (ג') על השקת פלטפורמה ייחודית לרכישה וניהול שירותי מחשוב ענן לעסקים קטנים ובינוניים בשיתוף פעולה עם חברת טריפל סי, כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס". המערכת תושק לראשונה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" בשבוע הבא.

הפלטפורמה תיקרא Cloudit ותציע לעסקים קטנים ובינוניים חבילת פתרונות למשרד המותאמת לצרכיהם, במודל של דמי שימוש חודשיים, החל מ-11.90 שקל לשירות לחודש, ללא צורך בהשקעות וללא התחייבות.

פלאפון וטריפל סי יציעו במסגרת השירותים אופיס 365 של מיקרוסופט, שיתוף קבצים מאובטח, גיבוי תכנים לעסק, תוכנות לאבטחת מידע ובעתיד גם תוכנות ניהול פיננסי ועוד. לדברי החברות השירותים שנבחרו בשלב ראשון הורכבו על פי סקר שביצעה פלאפון בקרב מאות עסקים קטנים בארץ, שבחן את צרכי המשרד הדרושים ללקוח עסקי קטן או בינוני.

אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון, אמר היום, כי "תחום השירותים מבוססי הענן הוא אחד התחומים הצומחים בארץ ובעולם בשנים האחרונות, וחברות טלקום רבות בעולם נכנסו לתחום זה.

"בזכות הניסיון הרב שלנו בעולם העסקי, זיהינו צורך בקרב לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים", הוסיף עופר. "לקבל כלים שיאפשרו להם להיות מחוברים לעסק, לעובדים ולשוק מכל מקום ובכל זמן. לקוחות אלו נאלצו עד כה לרכוש באופן עצמאי ובנפרד כל אחד מהשירותים הדרושים להם למשרד ולבית העסק, מעתה הם יוכלו לקבל סל פתרונות שלם במקום אחד".

רמי נחום, מייסד ובעלים של טריפל סי, אמר היום, כי "פלאפון היא חברת התקשורת הראשונה בישראל שמשיקה שירותי מחשוב על גבי הפלטפורמה של שותפתנו Odin האמריקאית. בתור החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות המחשוב לעסקים, חברנו לפלאפון על מנת להגיע לפלח שוק, שאינו מקבל מענה כיום והוא לקוחות קטנים ובינוניים.

"בזכות הפלטפורמה האוטומטית תתאפשר מכירה מהירה ללקוח והנגשת השירותים באופן מיידי, כך שהלקוח או איש המחשבים שלו יוכלו לנהל את כל המשאבים של העסק באופן עצמאי, ללא צורך בפניה למספר חברות תוכנה שיציעו כל אחת את הפתרון הנחוץ לעסק", סיכם נחום.