תקציב הפרסום של לשכת עוה"ד עובר לאשכנזי-זלצמן

המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה

תקציב הפרסום של לשכת עורכי הדין עובר למשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן. המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותיהם של עורכי דין מול הביטוח הלאומי.

הקמפיין עולה עם כניסתו לתוקף של החוק אשר מגביל את שכר-הטרחה שהחברות למיצוי זכויות רפואיות יכולות לגבות מלקוחותיהן.

הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה.