עו"ד פרידמן במו"מ למכירת קומת משרדים במגדל משה אביב

העסקה כוללת 1240 מ"ר מתוך 1440 מ"ר שהם שטח כל הקומה ■ הסכום: 54 מיליון שקל ■ הרוכש הפוטנציאלי הוא איש העסקים האשדודי גומא חסין שהורשע לפני שנה בהעלמת מס

עו"ד מרק פרידמן, המתמחה בפטנטים, נמצא במו"מ מתקדם למכירת קומה 54 במגדל המשרדים משה אביב ברמת גן, תמורת 54 מיליון שקל. הרוכש הפוטנציאלי הוא איש העסקים האשדודי גומא חסין.  

מדובר בקומה הכוללת 1440 מ"ר, אותה רכש פרידמן בסוף 2003 מעו"ד נחום פיינברג המתמחה בדיני עבודה, תמורת 3.5 מיליון דולר. במהלך השנים מכר פרידמן 200 מ"ר מהקומה, כך שכיום צפוי חסין לרכוש במסגרת העסקה 1,240 מ"ר מהקומה כולה. המחיר משקף סכום שיא של 43 אלף שקל למ"ר. אחת הסיבות לכך היא העובדה שמדובר בקומת המשרדים הגבוהה ביותר במגדל, שמעליה 12 קומות מגורים.

העסקה כוללת את שטח המשרדים בלבד, ולא את פירמת עוה"ד והפטנטים של ד"ר מרק פרידמן אשר תישאר במקומה בשטח של כשליש מהקומה, אותו היא צפויה לשכור מחסין. לאחר השלמת העסקה, צפויים לאכלס את קומה 54 של המגדל, משרדיו של חסין לצד משרד עוה"ד של פרידמן. המשא ומתן מתבצע באמצעות המתווך אשר בן עוז.

בדירוג דן אנד ברדסטריט, דורג משרד עו"ד מרק פרידמן במקום הרביעי מבין המשרדים המתמחים בעריכת פטנטים. שמו של גומא חסין עלה לכותרות בשל היותו דמות חזקה בנמל אשדוד וקירבתו לעומרי שרון בנו של רה"מ לשעבר אריאל שרון ז"ל. בשנים האחרונות עוסק חסין בייבוא טבק בין המדינות הודו ומרוקו. לפני שנה הורשע חסין במסגרת עסקת טיעון, בהעלמת מס של למעלה מ-2.7 מיליון שקל.