גילת: חוזה לתשתית תקשורת בהיקף 108 מיליון דולר בפרו

דב בהרב:  "אנו מאמינים כי מעבר לתשלום, גילת תייצר הכנסות נוספות שינבעו מאספקת קיבולת רשת לחברות סלולר וחברות תקשורת אחרות על גבי הרשת שתותקן"

דב בהרב / צלם: תמר מצפי
דב בהרב / צלם: תמר מצפי

חברת גילת  זכתה בחוזה גדול בפרו. החברה דיווחה היום כי קרן התקשורת הממשלתית, פיטל (Fitel), בפרו בחרה בגילת לביצוע פרויקט של תשתית תקשורת אזורית בהיקף כולל של 108 מיליון דולר, באזור Cusco.

פרויקט זה בא בהמשך למכרז הקודם בו בחרה פיטל (FITEL)  בגילת לביצוע פרויקט תשתית תקשורת אזורית בשלושה אזורים שונים במדינה אשר ביצועם החל זה מכבר. 

"העובדה שגילת נבחרה לביצוע פרויקט אזורי נוסף בידי פיטל (FITEL) , בהיקף של 108 מיליון דולר, מעידה על האמון הרב ביכולתנו לפרוס תשתיות תקשורת בקנה מידה גדול ובתנאי שטח מאתגרים. אנו ממשיכים להרחיב את יכולותיה של גילת להיבחר ולבצע פרויקטים בקנה מידה גדול של תשתיות תקשורת פס רחב באזורים מרוחקים ביותר, בהתאם לאסטרטגיה של גילת" אמר דב בהרב, המנכ"ל הזמני ויו"ר גילת.

"אנו מאמינים כי מעבר לתשלום, גילת תייצר הכנסות נוספות שינבעו מאספקת קיבולת רשת לחברות סלולר וחברות תקשורת אחרות על גבי הרשת שתותקן על מנת שיוכלו לעמוד בדרישת השוק הגוברת לשירותי תקשורת, מידע ואינטרנט באזורים אלו" הוסיף בהרב.