קרע משפחתי מאיים לפרק את פוקס-גורן-גלעדי

שניים מהשותפים במשרד הפרסום נשואים לבנות משפחת נוסבאום, בעלת מניות באשטרום, אך סכסוך בעקבות גירושים משבש את פעילות המשרד

אדי פוקס גיא גורן עמית גלעדי / איל יצהר
אדי פוקס גיא גורן עמית גלעדי / איל יצהר

קשרים, ובפרט קשרים משפחתיים, הם בדרך-כלל נכס חשוב למשרד פרסום, אולם לפעמים הם מתגלים כחרב פפיות. דוגמה מצוינת לכך היא הקשר של השותפים במשרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי למשפחת נוסבאום, מבעלי קבוצת הנדל"ן אשטרום - קשר שבעבר סייע רבות לבניית המשרד.

ל"גלובס" נודע כי קרע משפחתי מאיים לפרק את המשרד סביב גירושיו של אחד השותפים מבנות אחת ממשפחת נוסבאום. הדבר הביא לקושי גדול בפעילות השוטפת של המשרד ועשוי להגיע אפילו לשיתוקו המוחלט.

אווירה קשה ומתוחה

המשרד הוקם על-ידי אדי פוקס ועמית גורן - שני פרסומאים הנשואים לבנות משפחת נוסבאום, אשר מחזיקה במניות בקבוצת אשטרום. הקשר המשפחתי תרם באופן טבעי להגדלת הפעילות של המשרד, שתקציבי העוגן שלו הם אשטרום ואשדר (מקבוצת אשטרום).

בהמשך ביקשו השותפים להעמיק את היכולות המקצועיות של המשרד, וצירפו כשותף את גיא גורן - אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שהיה קודם לכן שותף ומנהל קריאייטיב בפרסום פוגל, הרבה לפני נפילת המשרד.

הצטרפותו של גורן הוכיחה עצמה כמהלך עסקי נבון, והמשרד צירף תקציבים כדוגמת סיטרואן, אלטמן וכדומה.

בשנה האחרונה, באופן מפתיע, חלה הרעה במצב המשרד ללא סיבה גלויה לעין. המשרד איבד מספר תקציבים, בהם סיטרואן ואלטמן, ולא הצליח לגייס תקציבים חדשים.

שלא לייחוס, עובד במשרד מספר כי במשרד מתקשים לבצע באופן סדיר את הפעילות השוטפת בשל אווירה קשה ומתוחה השוררת בין השותפים - זאת על רקע הליך גירושים לא קל בין פוקס, מבעלי המשרד, לבין אפרת פוקס-נוסבאום, שמשמשת גם כסמנכ"לית הכספים של הקבוצה. העובדים מספרים על חשש אמיתי לגבי אופן התנהלותו העתידית של המשרד.

נציין כי הבת האחרת של משפחת נוסבאום נשואה לעמית גלעדי, כך שכעת כמה בני משפחה מצויים בסיטואציה לא פשוטה מול פוקס.

למרות פניות, מהצדדים לא נמסרו תגובות עד לפרסום הידיעה.