קרן Samurai Incubit היפנית מצטרפת לאקסלרטור של קרן ג'נסיס

תציע 50-100 אלף דולר תמורת 5%-10% ממניות הסטארט-אפים הישראלים שיהיו מעוניינים בכך ■ במקביל מצטרפת ענקית הביטוח הגרמנית Munich Re

סטארט אפ  הון סיכון הייטק כבלים בינארי /  צלם:   thinkstock
סטארט אפ הון סיכון הייטק כבלים בינארי / צלם: thinkstock

האקסלרטור The Junction של קרן ההון סיכון ג'נסיס מתרחב: אחרי שהשיק לאחרונה מחזור ראשון תחת תוכנית חדשה, כעת הוא מצרף שני שותפים חדשים לתוכנית ההאצה. המצטרפת הראשונה היא Samurai Incubit, קרן הון סיכון יפנית בשלבי הסיד, שתציע לסטארט-אפים באקסלרטור השקעה אפשרית של 50 או 100 אלף דולר תמורת 5% או 10% ממניות החברה, בהתאמה. זאת, כמובן, בכפוף לעניין שהיזמים יתעניינו בכ.

יוני גולן מ-Samurai Incubit אמר כי "השותפות עם The Junction תפתח בפני החברות בתוכנית חלון לשוק היפני ותאפשר להן להיחשף לתאגידי ענק טכנולוגיים ותעשייתיים מובילים בעלי תשתיות בינלאומיות באסיה ובעולם שמגלות עניין גדול בשוק הטכנולוגיה הישראלי, נושא שתופס תאוצה מהירה ביפן".

במקביל, הצטרפה שותפה נוספת לאקסלרטור בדמות חברת הביטוח הגרמנית Munich Re. "החברה מחפשת אחר חדשנות בעולם הפינטק ורואה בחשיפה לחברות הישראליות הזדמנות להתעדכן בפיתוחים חדשים בשוק הפיננסי, לצד ביג דאטה, אנליזה ועוד. אנו מעוניינים בגישה לחזית הטכנולוגית מתוך מטרה לפתח מוצרים חדשים ומודלים עסקיים", אומר קרסטן שטיימינץ מנהל בכיר בחברת MunichRe "השותפות עם הג'אנקשן היא צעד מהותי עבורנו בכיוון זה והכרה בכך שישראל היא מתהווה כמרכז עולמי של חדשנות בתחום שלנו".

אמיר גלמן, מנהל האקסלרטור הוסיף כי "השותפויות עם סמוראי אינקובייט ועם Munich Re הן חלק מהאסטרטגיה של ג'נסיס להציע לחברות המתקבלות לתוכנית יותר אפשרויות לעשות את הצעד המשמעותי הבא שלהן.

"החברות בתוכנית נחשפות לחברות בינלאומיות, המייצגות במידה רבה את הצרכים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בשווקים הבינלאומיים והשותפות עימן מאפשרת לבנות לכל חברה תוכנית ליווי והכשרה ספציפית לתחום עיסוקה, לצד התכנים וההטבות שכל החברות מקבלות מהשותפות הנוספות שלנו בהן מעבדות SAP ישראל, בנק לאומי, משרד עו"ד מיתר ליקוורניק ומשרד הרו"ח דלויט".

המחזור הראשון של המודל החדש של The Junction עומד להסתיים בינואר. ארבע החברות שהתקבלו אליו גייסו יחד 3 מיליון דולר, גם מתוך התוכנית וגם ממשקיעים חיצוניים. ג'וני סאקס, שותף בג'נסיס פרטנרס: "ההשקעות המרשימות בחברות הן עדות לאיכות החברות המתקבלות לתוכנית גם בקרב קהילת המשקיעים בישראל". בימים אלה מתבצעת הרשמה למחזור השני של התוכנית החדשה שתסתיים בסוף החודש.