אינסוליין נכנסת לטורקיה: חתמה על הסכם מחייב להפצת InsuPad

מאמצע ינואר 2016, המפיץ הטורקי יחל בשיווק ומכירת המוצר לשוק הפרטי בטורקיה, ובמקביל יפעל להשגת האישורים הנדרשים לשיווק ולקבלת שיפוי ביטוחי עבור InsuPad במדינה

חברת אינסוליין  , המפתחת מוצרי מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול באינסולין, חתמה על הסכם עם חברת MedSalus Sglik Hizm מטורקיה להפצה בלעדית של מוצר ה-InsuPad במדינה.

חברת MedSalus עוסקת בהפצת מוצרים רפואיים ובהדרכת צוותים רפואיים בטורקיה. בין השאר עוסקת החברה בהפצת מוצרים לשוק הסוכרתיים, כגון מדי סוכר ומשאבות אינסולין. על פי נתוני איגוד הסוכרת העולמי, היו בטורקיה כ-7 מיליון סוכרתיים בשנת 2014, וההוצאה השנתית הכוללת לטיפול בסוכרת במדינה מוערכת בכ-6 מיליארד דולר.

ההסכם כולל התחייבויות לרכישת מוצרים. תוקף ההסכם עליו חתמה אינסוליין עם MedSalus הוא לתקופה של 3 שנים, שתחילתה ביום 15 בינואר 2015, והיא כוללת הארכה אוטומטית ל-3 שנים נוספות בכפוף להסכמת הצדדים על כמויות רכישה לתקופת ההארכה. חברת MedSalus תקבל זכות בלעדית להפצה, שיווק ומכירה של המוצר בטורקיה, ותהיה אחראית על תועמלנות רפואית, הכנת חומר שיווקי, פרסום המוצר, הפצה לוגיסטית ותמיכה בלקוחות. במקביל, תפעל MedSalus להשגת האישורים הנדרשים להשגת שיפוי ביטוחי ל-InsuPad בטורקיה.

"אנו שמחים על חתימת הסכם מחייב עם מפיץ בטורקיה. MedSalus היא חברה מוכרת במדינה ובעלת הצלחות בהחדרת מוצרים רפואיים חדשים לשוק הסוכרת המקומי, אשר נמצא בצמיחה ומהווה עבורנו אבן דרך חשובה באסטרטגיית ההתרחבות שלנו לטריטוריות חדשות נוספות", מסר אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין.