פטנט חדש נגד כייסים: כך תימנעו מאובדן או גניבת הארנק

הכירו מוצר חדש בשוק שמכונה Ekster: פיתוח פשוט וחכם שמספק התראה מפני גניבה בזמן אמת לסמארטפון, וכולל גם אפליקציה ייעודית לאיתור הארנק במקרה של אובדן

אובדן של ארנק תמיד מלווה בכאב ראש לא מבוטל, גם בשל ההפסד הכספי וגם בשל הצורך לבטל כרטיסי אשראי. על-מנת למנוע ממכם את הסבל הזה, צוות של מעצבים מרוטרדם שבהולנד פיתח ארנק חכם שלטענתו מוגן מפני אובדן או גניבה ב-100%. הארנק, שמכונה Ekster, מצויד בשבב למעקב המבוסס על טכנולוגיית בלוטות', ומסתנכרן עם אפליקציית מובייל בשם Protag.

במקרה של אובדן, האפליקציה מאפשרת למשתמש לאתר את הארנק באמצעות צלצול. בנוסף הארנק משמיע צלצול באופן עצמאי במקרה והתרחקתם ממנו מעבר לטווח מסוים.

האפליקציה משתמשת גם בחוכמת ההמונים על מנת לאתר את הארנק: לדוגמה, כאשר משתמש אחר נמצא באזור בו אבד ארנק, המשתמש יכול ליצור קשר עם אותו אדם באמצעות האפליקציה. בנוסף לכך, על מנת למנוע גניבת מידע מכרטיסי האשראי, הארנק מצויד במחזיק כרטיסים מאלומיניום שחוסם אותות. הארנק כולל גם סוללה שנטענת דרך USB ומחזיקה 6 חודשים ללא הטענה.

את ה-Ekster שהושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים קיקסטרטר, תוכלו לרכוש תמורת 69 ליש"ט, כלומר כ-400 שקל, כולל דמי משלוח, והוא ישלח אליכם במאי 2016.