דיאלוג בונה סביבת עבודה: ניסנקורן, ברוש, מימון ויו"ר ועד אל-על על במה אחת

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, יו"ר התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, מנכ"ל אל על דוד מימון ויו"ר ועד עובדי אל על בשיח פתוח על במה אחת, עם הפנים קדימה לבניית סביבת עבודה אופטימלית בעולם משתנה ■ פרויקט מיוחד של עיתון "גלובס"

דוד מימון, שרגא ברוש אבי ניסנקורן, יפה ויגודסקי / צילום: תמר מצפי, אמיר מאירי ואיל יצהר
דוד מימון, שרגא ברוש אבי ניסנקורן, יפה ויגודסקי / צילום: תמר מצפי, אמיר מאירי ואיל יצהר

שוק התעסוקה משנה פניו בשנים האחרונות. העובדים, וגם המעסיקים, מוצאים את עצמם בשוק מתחדש ומשתנה תדירות, המחייב את כל הגורמים הפועלים בו להתאים עצמם למציאות ולצרכים משתנים. עסקים רבים מאמצים מודלים של חדשים של ניהול, העסקה וכן שיתוף עובדים בנעשה בארגון, במטרה להוביל לצמיחה ארגונית ואישית.

מפגש ראשון מסוגו יתקיים ב-29 בדצמבר בחברת אל על תחת הכותרת "מעגל של צמיחה". במפגש ידונו בשינויים הדינמיים העוברים על שוק העבודה בעולם בכלל ובישראל בפרט. על האתגרים איתם מתמודדים כיום מעסיקים, עובדים והמדינה בכל הנוגע לביטחון תעסוקתי, נאמנות עובדים ועבודה מאורגנת. כמו כן, יידונו גם נושאי העסקה הוגנת, גיוון תעסוקתי והדרכים לחיזוק צמיחה עסקית, ולאומית באמצעות תעסוקה.

במפגש ישתתפו ראשי הגופים המובילים את העובדים והמעסיקים במשק: אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות החדשה, שרגא ברוש, יו"ר התאחדות התעשיינים ומנכ"ל אל על, דוד מימון. כמו כן ישתתפו יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים, ונציגות עובדי אל על. במהלך המפגש תתקיים שיחה פתוחה עם עובדי אל על בהנחיית חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס".