צפו בסרטון שהודלף: האם האייפון 7 נחשף לראשונה?

סקרנים לדעת כיצד יראה הדור הבא של מכשיר האייפון מבית אפל? אתם לא לבד ■ שמועות רבות מציפות בחודשים האחרונים את הרשת, ואז הגיח הסרטון הזה, שהצליח להלהיב לא מעט גולשים ■ צפו בוידאו

סרטון מודלף אייפון 7 / צילום: מהוידאו
סרטון מודלף אייפון 7 / צילום: מהוידאו

הסרטון הזה שאתם צופים בו צולם לכאורה על פס הייצור במפעלי "פוקסקון", קבלן המשנה של אפל האחראי על הרכבת הסמארטפון הפופולרי. האייפון החדש נראה בו כמכשיר בעיצוב חדש לגמרי, עשוי כולו מאלומניום ובחלקו הקדמי הוא מורכב ממסך הנמתח מקצה לקצה - ללא מסגרת כלל.

עוד חידושים הצפויים לנו לפי הסרטון הם ויתור מוחלט על כפתור ה"בית" שבקדמת המכשיר, עיצוב מחודש למצלמה וללוגו של אפל בצידו האחורי, וצמצום משמעותי בעובי האייפון. אולם רוב הסיכויים הם שמדובר בזיוף מוחלט, בין השאר בשל מועד הפצתו: אין שום סיבה שאפל כבר תתחיל בייצור של מכשיר האייפון 7, שלושה חודשים בלבד לאחר שקודמו הגיע למדפי החנויות, ויותר מחצי שנה טרם חשיפתו הרשמית.

כמו כן, בסוף הסרטון ניסו יוצריו ליצור רושם כי המדליף המסתורי נתפס על ידי אנשי האבטחה של המפעל. מה הסיכוי שעובד באפל הצליח להיכנס לפס הייצור הסודי עם מצלמה, נתפס בעודו מתעד את מכשיר הסמארטפון המסתורי, ואז יצא עם הצילום מהמפעל והעלה אותו לרשת? כנראה שנמוך עד אפסי אבל... אין לדעת.