יוזמה ישראלית חדשה: ליווי אישי לרכישת סמארטפונים זולים

השירות של Camel מאפשר לצרכן סיוע מנציג, אשר מלווה את כל תהליך הייעוץ ברכישת המכשירים והאביזרים המשלימים וכן התיקונים לסמארטפונים ■ התיקון ללא עלות - הצרכן ישלם רק על החלפים או ירכוש אותם בעצמו

יוזמה ישראלית חדשה בשם קמל (Camel) מציעה לישראלים אפשרות לרכישת סמארטפונים ושירותי תיקונים לסמארטפונים באופן אישי ובמחיר מוזל. קמל מציעה ללקוחות להזמין תיקון אצלם ללא עלות, כאשר הלקוח צריך לשלם רק על החלק הדרוש או לרכוש אותו באופן פרטי. מדובר ביוזמה שבאה לקדם את תחום התיקונים בסלולר.

בנוסף, השירות של קמל מאפשר לצרכן לשלוח הודעה פרטית לעמוד הפייסבוק של היוזמה. לאחר מכן המשתמש מקבל הודעה מנציג, אשר מלווה את כל התהליך של הייעוץ ברכישת המכשירים והאביזרים המשלימים.

בקמל אומרים כי הנציג אחראי למצוא את העסקה הבטוחה, הזולה והמשתלמת ביותר ברשת. המתעניינים אשר יזמינו מוצר דרך קמל, יקבלו 24 חודשי אחריות יצרן עד ביתם או מקום עבודתם וגם אספקת מכשיר חלופי זהה במעמד איסוף הדגם התקול (תוך 24 שעות מרגע דיווח התקלה).

"לאחר שנה של פעילות בשוק המקומי במתן טיפולי תחזוקה לסמארטפונים ללא עלות, אנו גאים להרחיב את היקף השירותים", אומר אוריה מימון, מייסד קמל. "אנו מאפשרים לכל מתעניין מקום אחד ידידותי, אשר ילווה אותו מהרגע ההתלבטות לרכוש סמארטפון חדש ועד מתן שירות אחריות ותמיכה טכנית".

עוד מוסיף מימון כי "מדובר בשירות שימנע מכל מתעניין את 'כאב הראש' של מסע החיפושים וההשוואות הבלתי פוסק, ויאפשר לו לקבל בדיוק את מה שהוא צריך באופן מהיר וישיר ובשירות אחריות משלים".

בנוגע למודל הפעילות של המיזם אומר מימון: "חשוב לנו להמשיך ולהוות מעטפת מקצועית ומתקדמת בתחומה, מונעים מאהבה וזיקה לתחום שמלווה בתרומה לקהילה, ללא מודל עסקי או רווח כלשהו, ולכן אנו בטוחים שנוכל להבטיח לכולם ליהנות מחוויה צרכנית שונה ומהפכנית ברוח היוזמה ולסייע בהפחתת יוקר המחייה בישראל".

לשם הדוגמה, קמל מציעה לרכישה את הנקסוס 6P החדש של וואווי במחיר נמוך לעומת מחירו בחנויות בארץ - 2,500 שקל בגרסת 32 ג'יגה (לעומת 3,000 שקל). דגם הוואן פלוס 2 נמכר בגרסת 64 ג'יגה ב-2,000 שקל (לעומת 2,100 עד 2,400 שקל). המחירים כוללים עלויות שילוח ומסים.