חשד: ראש עיריית אשקלון הציע 500 א' ש' לשתיקת המתלוננת

החקירה נגד איתמר שמעוני מעלה חשד שתקף מינית 4-5 נשים שעמן קיים מערכות יחסים ■ אחד החשודים שנעצרו הודה כי ראה במו-עיניו את ההסכם בו מתחייב שמעוני לשלם למתלוננת כדי שלא תדבר‎

איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון / צלם: איל יצהר
איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון / צלם: איל יצהר

ממצאי החקירה נגד ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, מעלים חשד כי ביצע עבירות מין ב-4-5 נשים שעמן קיים מערכות יחסים. אחד החשודים שנעצרו היום (ד') הודה בחקירתו כי ראה במו-עיניו את ההסכם שערך עורך דין בין שמעוני לאחת המתלוננות בתמורה לשתיקתה בפרשה.

מחקירתו של החשוד עולה כי שמעוני התחייב לשלם חצי מיליון שקל לאחת הנשים, שמצדה התחייבה לשתוק ולא להתלונן נגדו. בעבר, עם פרסום הדברים בערוץ 10, שמעוני הכחיש מכל וכל את האירוע ואת קיומו של ההסכם המדובר.

במהלך חקירתו היום הודה שמעוני כי קיים מערכות יחסים עם מספר נשים. הוא טען כי לדברים לא היה קשר לעבודת העירייה, וכי הם התרחשו מחוץ לשעות העבודה; אלא שממצאי החקירה העלו חשד כי במערכות היחסים הללו ביצע שמעוני גם מספר עבירות מין.

שמעוני בבית המשפט: "אני רגוע"

בנוסף לעבירות המין, שמעוני נעצר ונחקר גם בחשד לשורה של עבירות הנוגעות לשחיתות. בית משפט השלום בראשון-לציון האריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים.

במהלך הדיון בבית המשפט השיב שמעוני לשאלות העיתונאים והבהיר: "אני רגוע, הכול יהיה בסדר". ראש העיר סירב להגיב לעבירות המין החמורות המיוחסות לו.

בין העצורים גם אחיו של ראש העיר, עופר שמעוני, שמעצרו הוארך אף הוא ב-8 ימים.

מלבד ראש העיר נעצרו לחקירה 3 אנשי עסקים, בחשד שהיו מעורבים יחד עם שמעוני בביצוע עבירות שוחד ומירמה. על-פי החשד, שמעוני קידם את ענייניהם של קבלנים ויזמים בתמורה לשוחד - וכל זאת תוך ביצוע עבירות מירמה ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

החקירה מנוהלת על-ידי המשטרה, בליווי פרקליטות מחוז תל-אביב.