טאואר מציגה חיישן אבטחה מתקדם ברזולוציה גבוהה

החיישן מיועד לשוק מצלמות האבטחה המשגשג, בעיקר בסין, והוא בעל פוטנציאל מכירות שנתיות של עשרות עד מאות מיליונים בשנה

טאואר  ו-PIXELPLUS הקוריאנית מודיעות היום (ב') כי חברו יחד לייצור חיישן אבטחה SoC מתקדם ביותר ברזולוציית HD ו-Full HD. צפי לתחילת ייצור כבר בראשית 2016 במפעל ביפן.

הטכנולוגיה הינה פורצת דרך בשוק האבטחה ותומכת בצורך בעידן חדש של שידור נתונים דיגיטליים בחיישני FHD/HD. הטכנולוגיה מאפשרת ביצועים ברמה גבוהה ביותר הודות לביצועי זרם חושך נמוך, הנדרש לחיישני אבטחה, במיוחד בתנאי תאורה נמוכה.

"דרך שיתוף-הפעולה הצלחנו לייצר חיישן אבטחה ברזולוציה גבוהה ואנו נרגשים להתחיל בייצור. צמיחה עסקית מסוג זה של FHD/HD צפויה לספק תרומה משמעותית להכנסות שלנו ותשמור את PIXELPLUS כמובילה בתחום איכות התמונה ב-CMOS Image Sensor גם בעתיד", אמר סאו-קויו לי, מנכ"ל PIXELPLUS . "בנוסף, אנו שמחים על שיתוף-הפעולה הקרוב בין צוות הפיתוח שלנו ומומחי הפיקסל של טאואר, אין לנו ספק שהוא יביא להמשך הצלחה באיכות ובכמויות ייצור. אנו מצפים לשיתוף-הפעולה עם טאואר כשותף אסטרטגי עבור רכיבים חדשניים גם בעתיד".

"אנו מצפים להרחבת היחסים עם PIXELPLUS ולתמיכה בשוק האבטחה המשגשג בעיקר בסין, שוק בו אנו פועלים כעת ליצירת מובילות עסקית", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "השותפות משלבת את ההיצע הטכנולוגי המתקדם, יכולות הייצור וההנדסה הטובים ביותר. מיצובה של PIXELPLUS כמובילה בתחום מצלמות האבטחה, בשילוב הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בתחום חיישני התמונה שלנו, מספקת טכנולוגיה פורצת דרך המתאימה הן לשווקים נוספים אחרים כדוגמת חיישני רכב ועוד".