סמסונג תקיים "מסלול חברתי" במסגרת מרתון תל אביב

חברת הטכנולוגיה תעניק חסות זו השנה השלישית ברציפות למרתון ת"א שמתקיים ב-26 בפברואר ■ סמסונג הודיעה שהיא פותחת מסלול חברתי בשם "The Good Run" ■ המסלול מאפשר ליחידים או קבוצות לרוץ למען מטרה חברתית לבחירתם ולגייס תרומות

ריצה / צילום: שאטרסטוק
ריצה / צילום: שאטרסטוק

חברת סמסונג תעניק חסות למרתון ת"א שמתקיים ב-26 בפברואר. זו השנה השלישית שחברת הטכנולוגיה הדרום קוראינית נותנת חסות לאירוע הריצה. השבוע הודיעה סמסונג שהיא פותחת מסלול חברתי בשם "The Good Run".

המסלול החברתי של סמסונג הינו חלק ממגמה עולמית הנהוגה במרתונים הגדולים בעולם, לשילוב תרומה לקהילה לצד האתגר הספורטיבי. ההצטרפות מאפשרת ליחידים או קבוצות לרוץ למען מטרה חברתית לבחירתם ולגייס משפחה, חברים ומכרים לתרומה.

המצטרפים צריכים להירשם באתר של המרתון ולבחור עמותה אליה תעובר התרומה (מתוך רשימת עמותות משתתפות). לאחר מכן להגדיר את יעד התרומה ולשתף את המידע הזה ברשתות החברתיות. החברים של המשתתף יצטרכו לתרום סכום כסף בו יהיו מעוניינים לפי הגדרות היעד. למשל, 100 שקל עבור כל ק"מ. על מנת לעודד את פעילות הריצה הטובה יוכרזו 3 'שיאני התרומות' שיזכו בטלוויזיה 50 אינץ', שעון גיר S2 ושואב אבק רובוטי.

"אנו רואים בקידום נושאים של אחריות קהילתית חשיבות עצומה שחייבת להוות חלק בלתי נפרד מאירוע ספורט כה חשוב ומשמעותי כמו מרתון סמסונג תל אביב", אומרת אנה ליפניק לוי, מנהלת תחום האחריות התאגידית בסמסונג ישראל, "המסלול החברתי מאפשר לעשרות עמותות מתחומים שונים לקדם את הסוגיות החשובות להן ולכולנו כחברה".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.