תקציב הפרסום של אינטל ישראל יוצא למכרז

התקציב מטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי ■ החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול 

אינטל קרית גת / צילום: איל יצהר
אינטל קרית גת / צילום: איל יצהר

אינטל ישראל מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה, המטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".

נראה כי החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול, שכן עם המשרדים הבולטים שעמם שוחחו נציגי החברה בימים האחרונים נמנים משרדי הפרסום מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי וגיתם BBDO.

עוד נודע ל"גלובס" כי בשונה מחלק לא מבוטל מהמפרסמים בישראל, אינטל אינה מתייחסת לזמן שנאלצים משרדי פרסום להשקיע בהכנה למכרז כמובן מאליו, והיא מתכננת לשלם "דמי השתתפות" למשרדים שייקחו חלק במכרז.

תקציב אינטל איננו תקציב פרסום גדול (פחות ממיליון דולר במחירים ריאליים), ומרביתו מופנה בדרך-כלל לקמפיינים לגיוס עובדים. עם זאת, מאחר שמדובר במותג עם אפיל בינלאומי, טיפלו בו עם השנים משרדי פרסום גדולים כדוגמת יהושע TBWA ואדלר-חומסקי, המטפל בתקציב כיום.