רחלי בן-צבי מונתה למנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן

בן-צבי, לשעבר מנכ"לית אקססורייז לונדון: "החזון שלי הוא להפוך את דרורי-ארועטי-ברמן למשרד נחשק בעשירייה הפותחת"

מספר חודשים לאחר פרישתה של אלה גולדשטיין מתפקיד המנכ"לית במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן, נכנסת לנעליה מנכ"לית חדשה: ל"גלובס" נודע כי את הפקיד תמלא רחלי בן-צבי, ששימשה עד לאחרונה כמנכ"לית רשת אקססורייז לונדון.

בן-צבי עברה מספר תחנות בענף הפרסום, במשרדים כמו דובצקי-זקס ובאומן-בר-ריבנאי, אך חלק ניכר מהקריירה שלה בילתה דווקא בצד המדיה והלקוח - היא שימשה כמנכ"לית קבוצת מוטו תקשורת, כמנכ"לית רשת האיפור מדינה מילאנו וכאמור כמנכ"לית רשת אקססורייז.

עבור דרורי-ארועטי-ברמן הגיע לקצו חיפוש שנמשך מספר חודשים, בהם נפגשו בעלי המשרד עם אנשים רבים מדרג הביניים בתחומי השיווק והפרסום. על הפרק עמדה לכאורה הצעה מפתה - ניהול משרד ממוזג לרבות אפשרות לאחוזים, אבל נראה כי העובדה שמדובר במשרד לאחר מיזוג של שני משרדים שהתמודדו קודם לכן עם קשיים לא פשוטים ובעלי מניות פעילים, נתפס בעיני רובם כאתגר שיש בו סיכון גבוה.

כפי שנחשף ב"גלובס", בנובמבר 2014 סיכמו דרורי-שלומי וארועטי-ברמן GPS על מיזוג ביניהם, וזאת לאחר שבועות ארוכים של משא-ומתן. קדמו לכך ניסיונות שונים ומגוונים של כל משרד בפני עצמו לעסקאות מיזוג עם גופים אחרים.

את מושכות הניהול של המשרד הממוזג לקחה לידיה אלה גולדשטיין, שהצטרפה לדרורי-שלומי 3 שנים קודם לכן בתפקיד מנכ"לית והחזיקה ביציבות בתפקיד, וזאת לאחר שורה של חילופי מנכ"לים במשרד. נראה כי לאחר שהושלם המיזוג עם ארועטי-ברמן, חשה גולדשטיין תחושת מיצוי והחליטה להיפרד מהמשרד. 

עתה, כאמור, תיכנס לתפקיד רחלי בן-צבי, שמתברר שאינה נבהלת מהעובדה שגם לאחר המיזוג המשיך המשרד להצטמצם ועל-פי נתוני יפעת בקרת פרסום רשם קיטון שנתי של 5% בהיקפיו.

"החזון שלי הוא להפוך את החברה למשרד נחשק בעשירייה הפותחת, בעל סטנדרטים של מצוינות ברמת הטיפול בלקוחות, הקריאייטיב, האסטרטגיה והשירות", מסרה בן-צבי.