"איבגי נישק אותי בניגוד לרצוני, כשמשפחתו בסמוך"

מתלוננת נוספת: ד', אישה שעבדה עם משה איבגי בהפקות שונות, מספרת כי באירוע הקשור לאחת ההפקות "הוא נתן לי נשיקה, ופתאום הרגשתי את הלשון שלו בגרון שלי. אשתו ובנותיו ישבו בשולחן ליד" ■ פרקליטו של איבגי, ציון אמיר: "אם יידרש ע"י גורמים מוסמכים, הוא יגיש את גרסתו"

בעקבות תחקיר וואלה! NEWS שהביא טענות של נשים נגד השחקן משה איבגי, מתייצבת אישה נוספת וטוענת כי נישק אותה בכפייה. ד', שעבדה עם איבגי בהפקות רבות, מספרת כי הוטרדה על-ידו לפחות 3 פעמים, מהן פעם אחת כשמשפחתו נמצאת במרחק מטרים ספורים ממקום האירוע. "זה קרה לי איתו לפחות 3 פעמים", היא מספרת.

לדבריה, באחד המקרים, באירוע חגיגי הקשור לאחת ההפקות, "הוא פשוט פגש אותי, חיבק אותי ונתן לי נשיקה, כשפתאום הרגשתי את הלשון שלו בתוך הגרון שלי. זה פשוט היה נורא, כי המשפחה שלו הייתה שם, הילדות שלו היו שם, זה היה לא יאומן שהן ישבו שני שולחנות מאיתנו. אשתו ושתי הבנות שלו ישבו בשולחן ליד".

ד' מתארת את נסיבות האירוע, לטענתה: "זה היה חיבוק של שלום-שלום, שלא נפגשנו הרבה זמן כי עבר הרבה זמן מאז הצילומים. חיבוק ויש את הנשיקה הזאת על הלחי שנותנים, פשוט תפס את הפנים שלי, ובמקום שזו תהיה נשיקה על הלחי, מין משהו ידידותי כזה - זו הפכה להיות נשיקה על הפה, כשהלשון שלו בתוך הפה שלי. זה עניין של שניות.

"עבדתי איתו המון המון המון, וספגתי ממנו הרבה מאוד דברים, בעיקר מילוליים. זה לא השאיר בי שום טראומה, אני בן אדם מאוד חזק. פשוט הדפתי אותו ממני. זאת הייתה הפעם האחרונה שזה קרה. קדמו לזה לפחות עוד פעמיים שאני זוכרת, ולא נתתי לו אפילו תחילתו של רמז שאני בעניין.

"אגב, אין לי שום בעיה לעמוד מולו גם ולהתעמת איתו על זה. פשוט אני לא רוצה להגיע למצב שכלום לא יקרה מזה, ואני אצטרך להמשיך לעבוד איתו. זה מה שאני לא רוצה שיקרה. מעבר לזה אין לי שום בעיה להתעמת ולעמוד מולו, ואני רוצה שהוא יסתכל לי בעיניים ויגיד לי שהדבר הזה לא קרה. הייתי הורגת אותו על המקום, כאילו.

"אני מפחדת שהדבר הזה איכשהו יתמסמס, כי אף אחת לא תגיש תלונה. מרתיח אותי שאני רואה את כל הטוקבקים שאומרים, שכולם אומרים שזה מתוזמן היטב בגלל כל מיני דברים שיש לו להגיד".

פרקליטו של משה איבגי, עו"ד ציון אמיר, מסר בתגובה: "מרשי עובר ימים קשים מאוד. גם הוא וגם אני סבורים כי מדובר בסוגיות הרות-גורל שראוי להן להתברר על-ידי גורמים מוסמכים. במקרה שמרשי יידרש להגיש את גרסתו המלאה, הוא ישתף פעולה באופן מלא".