ועד עובדי פרטנר: נכריז סכסוך עבודה; דורשים הסכם קיבוצי

עם זאת, הוועד לא יפוצץ את אירוע השקת המיתוג החדש של פרטנר בשבוע הבא,  אם כי לא מן הנמנע שיינקטו צעדי מחאה כגון הפגנות של עובדים בזמן האירוע ■ פרטנר: "אנו בעיצומם של דיונים עם נציגי הוועד"

ועד העובדים בפרטנר ביקש להכריז על סכסוך עבודה, לאחר שהמשא-ומתן בין עם הנהלת החברה הגיע למבוי סתום. יחד עם זאת, ועד העובדים הבהיר כי אין בכוונתו לפוצץ את מהלך המיתוג מחדש של החברה בשבוע הבא, אם כי לא מן הנמנע שיינקטו צעדי מחאה כגון הפגנות של עובדים בזמן האירוע. 

עובדי פרטנר וההסתדרות הכללית מנהלים משא-ומתן ארוך שלא מתכנס לכדי הסכם. בשל העובדה שכבר הושג הסכם קיבוצי בסלקום ובפלאפון, מנסים העובדים להשיג את אותו ההסכם פחות או יותר שהושג אצל המתחרים, אך ככל הנראה בפרטנר לא מוכנים לתת לעובדים את אותם התנאים, ולפיכך הגיע המשא-ומתן לשוקת שבורה. 

גורמים המקורבים לשיחות מציינים כי העובדים כבר הבינו שלאור ההחרפה במצבה של החברה לא ניתן יהיה לקבל בדיוק את מה שקיבלו עובדי פלאפון וסלקום, אך יחד עם זאת אי-אפשר לקבל את מה שההנהלה מציעה, שהוא הרבה מתחת. בנוסף הם הביעו ספקות איך חברה שהולכת להוציא עשרות מיליוני שקלים על מיתוג מחדש אינה מוצאת את הכסף הנדרש כדי לסייע לעובדים שלה ולכבד אותם כראוי.

אירוע ההשקה של המותג החדש של פרטנר מתוכנן לשבוע הבא ביום שלישי.

מפרטנר נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בעיצומם של דיונים עם נציגי הנהלת הוועד. בימים האחרונים הוצעו לנציגי ועד העובדים עדכוני שכר, מנגנון חסר תקדים לשיתוף ברווחי החברה ועוד שורת הטבות לרווחת העובדים.

"אנו בטוחים שעובדי החברה, שהם שותפים מלאים למהלך המיתוג מחדש של החברה, לא יפעלו באופן שיפגע בהכנות לקראתו. מדובר בצעד משמעותי בחיי החברה ומהותי להמשך דרכה, ואנו קוראים לנציגי העובדים להמשיך בהידברות שתביא לתוצאות, ולא תפגע במאמץ שחשוב לכולנו - המאמץ לסלילת הדרך החדשה של פרטנר".