אמו של גל בק: ראיתם פעם נהגת שהורגת בן 16 ולא נחקרת?

רותי בק, אמו של גל בק ז"ל שנהרג בתאונת דרכים, בראיון לערוץ 20 שישודר הערב: "הפקירו אותנו, ואני מאמינה שהפקירו עוד המון משפחות אחרות של נפגעי תאונות דרכים"

התאונות ההזויות ביותר/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב – כל הגדלים.
התאונות ההזויות ביותר/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב – כל הגדלים.

"אני חושבת שהפקירו אותנו, ואני מאמינה שהפקירו עוד המון משפחות אחרות של נפגעי תאונות דרכים" - כך אומרת רותי בק, אמו של גל בק ז"ל שנהרג בתאונת דרכים, בראיון לתוכנית "הכול לציטוט" עם ליאור דיין בערוץ 20.

בראיון, שישודר הערב (ג'), מדברת בק על הנהגת הפוגעת ומה שנראה כיחס מועדף שקיבלה מגורמי החקירה. היא גם מספרת בק על הרגעים שאחרי התאונה: "היא (הנהגת הפוגעת) ישבה בתוך האוטו, ועודד (בק, אביו של גל) ניגש אליה ואמר לה שהיא הרגה לו את הילד.

"בזמן הזה הגיעה משטרה, הגיעו ההורים של הנהגת. הם לא ניגשים אלינו, בזמן שאנחנו ברגע הכי קשה, כשעולמך חרב, ואתה עם כל הבלגן, והיו המון אנשים בצומת, הם כבר היו מסודרים בתוך העניין, הם כבר רקחו להם תוכנית עם הנהגת שהגיעה לשם, הגיעו ההורים, אמרו חד וחלק למשטרה שהנהגת, ביתם, לא הולכת לחקירה.

"קורה שם ויכוח מאוד קולני וחריף, את זה אני הבנתי אחר-כך, שהיה ויכוח גדול, והם לוקחים את הילדה לבית-חולים, כי הם טוענים שהיא נפצעה, וצריכים לקחת אותה לטיפול. שוטר לא מלווה אותה לבית-חולים, ההורים מגיעים איתה לבית-חולים, אין פנייה של שוטר שמגיע איתה לחדר מיון וטוען שהייתה תאונה... ואם כן הייתה בדיקת אלכוהול באותו ערב - איפה היא? אם הייתה שם נוכחות המשטרה או לא הייתה נוכחות המשטרה בלבקש בדיקה, בלקבל בדיקה, בלהיות חלק מהזה... זה פרט חסר! היא לא נחקרה.

"איפה שמעת מקרה כזה אי-פעם בחייך, אפילו בהיגיון שלך, שקרתה תאונת דרכים, יש נהגת שפגעה והרגה למוות נער בגיל 16 וחצי, ולא זומנה פעם אחת - לא באותו ערב, לא באותו יום, לא למחרת, לא אחרי מחרת, אף פעם לא הגיעה לתחת המשטרה לתחקור, לתשאול, לחקירה, לשאלות".