ענבל אור ממשיכה להסתבך: בחדשות 10 דווח כי אדם שביצע עסקת רכישה מול החברה שלה, טוען כי ביקש לבטל את העסקה, קיבל אישור לבטלה - אך הכסף ששילם בתור מקדמה לא הוחזר לו.
"בתאריך 8/10/15 נפגשתי עם הגברת ויטה, סוכנת מכירות בחברת אור סיטי נדל"ן", הוא טוען. "לאחר שהציגה לי עסקת נדל"ן של תמ"א 38/2 בפרויקט הירדן 91-93 ברמת-גן, סגרתי איתה הסכם ראשוני לרכישה. היא ביקשה סכום של כ-200 אלף שקל בתור מקדמה, ושילמתי בסופו של דבר שילמתי 20 אלף שקל. כמובן שלא קיבלתי קבלה על התשלום".
הרוכש הוסיף כי "באותו הלילה הייתה כתבה ב'כלכליסט' שבוצעו הקפאות של כל פרויקט התמ"א ברמת-גן עד להודעה חדשה, ולכן שקלתי לבקש את ביטול העסקה והחזר התשלום. יום לאחר מכן יצרה איתי קשר טלפוני הגברת ויטה ולחצה לקבל את ההפרש בדרכים מוזרות של שקרים ובהפעלת לחץ. היא אף אמרה שיגיע נהג במיידי לאסוף את הסכום. לא הסכמתי להמשיך לשלם עד שנחתום על חוזה רכישה מסודר, ובמעמד החתימה אשלים את ההפרש".
לטענת הרוכש, הבעיה התחילה כאשר הוא ביקש לוותר על העסקה באופן סופי. "לאחר סירובה של גברת ויטה ביקשתי לוותר על העסקה ולקבל החזר כספי. גם לאחר ניסיונות ממושכים לקבל את הסכם הוויתור והתייצבותי במשרדי החברה אצל דוד אטד מקשרי לקוחות, לא נמסר לי הסכם הוויתור, בתירוץ שלא הצליחו לפתוח את הקובץ הממוחשב. לאחר התקשרויות רבות ההסכם התקבל, נחתם ונשלח חזרה".
לסיום טען הרוכש כי "בתאריך 17/2/16 קיבלתי את הצ'ק והפקדתי אותו. הוא חזר מאחר שלא היה כיסוי מספיק. יצרתי קשר עם חברת אור סיטי נדל"ן, נתבקשתי להפקידו בשנית, והצ'ק שוב חזר".
לדבריו, "בתאריך 25/2/16 יצרתי קשר עם רחל ממשרדי החברה, שביקשה להחזיר את הצ'ק של בנק מזרחי ללא כיסוי ובתמורתו לקבל צ'ק של בנק דיסקונט. ביום 28/2/16 התקשרה מרינה ממשרדי החברה ואמרה שכרגע לא ניתן למסור צ'ק לכלל הלקוחות עד להודעה חדשה".
מאור סיטי נדל"ן נמסר בתגובה: "אנו עומדים אחר התחייבויותינו להשבת הכספים ללקוחות. מדובר בתקלה שתטופל בהקדם בחשבון אחד מבין חשבונות רבים השייכים לחברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.