הצ'ק של ענבל אור חזר שוב: "אין כיסוי מספיק"

אור סיטי נדל"ן: "לצערנו, עד אשר לא תוסר בקשת הפירוק חסרת הבסיס שהוגשה לבית המשפט, לא ניתן יהיה להסדיר את התקלה הטכנית האמורה. התקלה תטופל מיד עם ביטול בקשת הפירוק"

ענבל אור / צילום: אלכס ליפקין
ענבל אור / צילום: אלכס ליפקין

הצ'ק לוועד הבית של חברת מרום סיטי, אחת החברות שמנהלת ענבל אור, חזר שוב, גם הפעם בשל "אי-כיסוי מספיק".

אתר "גלובס" דיווח ב-25.2 על הפעם הראשונה שחזר הצ'ק על סך 424 שקל. אז מסרה אור סיטי נדל"ן בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית בלבד בחשבון של חברת מרום סיטי, אשר אינה מעידה ואינה קשורה לאיתנותה הפיננסית של חברת אור סיטי נדל"ן. אנו מתנצלים על התקלה ופועלים באופן מיידי לתקנה".

צ'ק של ענבל אור שחזר / צילום: מסך
 צ'ק של ענבל אור שחזר / צילום: מסך

עם זאת, כפי שנראה מצילום הצ'ק המצורף, הצ'ק חזר שוב. ניתן לראות כי הפעם יש עליו שתי חותמות (אליפסה ימנית), וכי נוסף תאריך ההחזרה השני (אליפסה שמאלית) - 1.3.2016.

הצ'ק ניתן מחשבון של בנק מזרחי לוועד בית של פרויקט שארגנה אור בשכונת מרום נווה ברמת-גן, ברחוב בן-אליעזר, הכולל 48 דירות. יש בו שני בניינים בני 7 קומות שהושלמו לאחרונה, על קרקע שנרכשה על-ידי קבוצת רכישה בשנת 2009.

מאור סיטי נדלן נמסר היום (ד') בתגובה: "אנו עומדים אחר התחייבויותינו להשבת הכספים ללקוחות. מדובר בתקלה שתטופל בהקדם, שכן מדובר בחשבון אחד מבין חשבונות רבים השייכים לקבוצה. לצערנו, עד אשר לא תוסר בקשת הפירוק חסרת הבסיס שהוגשה לבית המשפט, לא ניתן יהיה להסדיר את התקלה הטכנית האמורה, וזו תטופל מיד עם ביטול בקשת הפירוק".