טמרס טלקום תספק חיבור לשרתי ענן של אמזון בחו"ל

חברות שיגיעו לעבוד ב"אמזון פופ-אפ לופט" ייהנו מגישה ייעודית ומאובטחת לדטה סנטר של אמזון באירלנד ■

אחסון בענן / צילום: shutterstock
אחסון בענן / צילום: shutterstock

טמרס טלקום תספק את החיבור הישיר לשרתי הענן של אמזון בחו"ל, במסגרת אירוע "אמזון פופ-אפ לופט", שמתקיים בת"א עד 21 במרץ. כך, חברות שיגיעו לעבוד בלופט של אמזון ייהנו מגישה ייעודית ומאובטחת לדטה סנטר של אמזון באירלנד.

בנוסף, טמרס טלקום וחברת אימיינד משיקות מבצע היכרות ייחודי לתקופת האירוע, המיועד ללקוחות עסקיים משתמשי אמזון ווב סרוויסס וחברות חדשות. במסגרת המבצע, ייהנו החברות משירות דיירקט קונקט בנפח של 100 מגה סימטרי בחיבור ישיר מבית הלקוח לשרתי הדטה סנטר של אמזון בדבלין, על גבי תשתית הסיבים הבינלאומית של טמרס טלקום לחודש היכרות ולמנוי חודשי מופחת במשך שנה.

החיבור הינו ייעודי לכל לקוח, מאובטח ומנוטר על ידי טמרס טלקום, וישמש את הלקוחות לעבודתם המשותפת בפיתוח בענן, ניהול וסנכרון מסדי נתונים וגישה מהירה לאפליקציות ענן. מומחי אימיינד יבצעו את המהלך הטכנולוגי של שילוב המערכת, והחיבור בין הלקוח לדטה סנטר של אמזון על תשתית טמרס טלקום.

תום קורן, מנכ"ל טמרס טלקום, אמר "אנו בטמרס טלקום גאים בשיתוף פעולה שנוצר בין החברות על מנת להביא בשורה משמעותית למשתמשי AWS בישראל. השילוב של שלוש חברות, כל אחת מובילה בתחומה, יוצר פתרון לדרישה ההולכת וגוברת של לקוחות לשירותי נתונים בענן בזמן אמת".