מסטרקארד מחפשת בישראל סטארט-אפים למאיץ שלה

האקסלרטור Start Path יפתח בחודש יוני, ומטרתו היא פיתוח ומסחור של פתרונות חדשניים לגבי האופן שבו צרכנים ובתי עסק מתקשרים זה עם זה מבחינת תשלומים

חברת מאסטרקארד מחפשת חברות סטארט-אפ אירופאיות - וגם ישראליות - לתוכנית האקסלרטור Start Path השלישית שתיפתח ב-2016. מטרת המאיץ היא פיתוח ומסחור של פתרונות חדשניים לגבי האופן שבו צרכנים ובתי עסק מתקשרים זה עם זה מבחינת תשלומים. 

חמש חברות סטארט-אפ ישראליות השתתפו בתוכנית עד היום מאז השקתה ב-2013. בתוכנית השתתפו עד כה יותר מ-60 חברות סטארט-אפ וזכו לתמיכה, מנטורינג והשקעות. הפניות יתקבלו עד 21 במארס 2016 - כאן. שמונה חברות יקבלו הצעה להצטרף לתוכנית, והיא תצא לדרך לאחר שבוע הכנה ביוני 2016.

סטפן וייפר, המנהל הגלובלי של תוכנית Start Path, אמר כי "חברות סטארט-אפ מתמקדות בפיתוח פתרונות חדשים שיערערו את הסטטוס קוו במגוון ענפים, לרבות שירותים פיננסיים, קמעונאות ושירותי בריאות. אנחנו יכולים לספק להן תמיכה קריטית הודות למומחיות התפעוליות שלנו והגישה למגוון רחב של לקוחות, ערוצי הפצה ושותפים פוטנציאלים. תוך שנתיים בלבד צברנו ב-Start Path רקורד מרשים של סיוע לחברות סטארט-אפ בהפיכת רעיונות חדשניים להצעות ערך עסקיות ממשיות".