שרה נתניהו לא מוותרת: על השופטת לפסול עצמה, המשחק מכור

אשת רה"מ הגישה ערעור לביה"ד הארצי על החלטת השופטת דיתה פרוז'ינין שלא לפסול עצמה ממתן פסק דין בתביעת גיא אליהו, לאחר שכבר קיבלה את תביעתו של עובד אחר במעון רה"מ, מני נפתלי ■ עוה"ד של אליהו: "נתניהו מחפשת להיות בכותרת"

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגישה היום (ד') ערעור לבית הדין הארצי לעבודה על החלטת השופטת דיתה פרוז'ינין שלא לפסול את עצמה ממתן פסק דין בתביעת גיא אליהו נגד נתניהו. 

לטענת נתניהו, "מרגע שהשופטת קבעה בפסק הדין בעניין מני נפתלי כי גיא אליהו הועסק במעון ראש הממשלה בהעסקה פוגענית, מבלי שנתבקשה לעשות כן, דעתה נעולה. המשחק מכור".

לטענתה, במצב דברים זה התפקיד היחיד שנותר לה הוא טכני. כמו כן, לטענת אשת ראש הממשלה, נימוקי השופטת בהחלטתה שגויים ועומדים בניגוד  לפסק דין מפורש של בג"ץ, הקובע כי מרגע ששופט הכריע בטענה עובדתית בפסק דין - כפי שעשתה השופטת פרוז'ינין - הוא וכל חברי המותב פסולים. 

עו"ד נעמי לנדאו, מומחית לדיני עבודה, המייצגת את מני נפתלי וגיא אליהו, מסרה בתגובה: "הגברת נתניהו מחפשת להיות בכותרת. ראוי היה שאת הכותרות הייתה מרוויחה בזכות פעילות ציבורית שהייתה יכולה להוביל נגד התעמרות בעובדים ובעד מינהל תקין, ופחות בהטרדת מערכת המשפט בפניות-שווא, אך למרבה הצער זה אינו המצב. על הגברת נתניהו לדעת שאפילו בארמון האליזה ובבית הלבן יש הפרדת רשויות. הגיעה הזמן שהיא תפנים זאת".