מיכל ינאי חוזרת: ערוץ הילדים יעלה ערוץ דיגיטלי נוסטלגי

בערוץ ניתן יהיה לצרוך בחינם תוכניות כמו "כדור פורח", "הכיתה המעופפת", "המחסן של כאילו", תוכניות אנימציה וקטעים עם מנחי העבר

מיכל ינאי / צילום: יוסי כהן
מיכל ינאי / צילום: יוסי כהן

ערוץ הילדים יעלה בקרוב ערוץ דיגיטלי חדש שיוקדש כולו לתוכן נוסטלגי אותו שידר במהלך השנים מאז נוסד בשלהי שנות ה-80. בערוץ ניתן יהיה לצרוך בחינם תוכניות כמו "כדור פורח", "הכיתה המעופפת", "המחסן של כאילו", תוכניות אנימציה וקטעים עם מנחי העבר, בהם עודד מנשה, מיכל ינאי, אביגיל אריאלי, דנה דבורין, נועה ירון, איתי שגב ואף טל מוסרי, שערק באחרונה לערוץ ניקלודיאון.

בערוץ הילדים, מקבוצת RGE, אומרים כי הגיעו באחרונה אלפי פניות של ילדים שבגרו ומתגעגעים לתוכן ששודר בערוץ. לאור הדרישות הוחלט להקים את האתר בכתובת nostalgy.kidstv.co.il.

בשנים האחרונות הולך ומתפתח טרנדהנוסטלגי של בני דור ה-Y ואחיהם הגדולים המתגעגעים לטלוויזיה של ילדותם - שנות ה-80 וה-90. על בסיס זה פועל בהצלחה עמוד הפייסבוק של החינוכית, שמקדם את תוכני הערוץ הציבורי ברשת היו-טיוב.

מערוץ הילדים נמסר: "אנו גאים לתת מענה לכל אותם בוגרי הערוץ שמתגעגעים לסדרות של פעם, כך שלצד התוכן החדש והמשובח שמשודר לצופי הערוץ אנו מחזירים את צופינו הוותיקים למחוזות ילדותם עם הסדרות הנוסטלגיות הטובות והאהובות מבית ערוץ הילדים".