עוקץ ב-2 מיליון דולר: הדוגמנית שהפילה בפח עשרות אנשים

דוגמנית אינסטגרם בת 26 עקצה עשרות אנשים וחיה על חשבונם חיי פאר שכללו מכוניות יוקרה, בגדי מעצבים וחופשות יוקרתיות ■ צפו בסיפור על הבחורה שזכתה ברשת לכינוי "הנוכלת הסקסית"

הונאת כרטיסי אשראי, הנוכלת הסקסית בעולם, פטריסיה פרז גונזלס / צילום: אינסטגראם
הונאת כרטיסי אשראי, הנוכלת הסקסית בעולם, פטריסיה פרז גונזלס / צילום: אינסטגראם

אומרים שיופי יכול לפתוח הרבה דלתות בחיים. במקרה של פטריסיה פרץ גונזלס, זה פתח בפניה דלתות של מסעדות שף, חנויות מעצבים, מכוניות יוקרה ועל הדרך - גם את דלתות הסורגים של הכלא.

פטריסיה, דוגמנית אינסטגרם בת 26, עקצה עשרות אנשים במשך שנתיים יחד עם בן זוגה, אלברטו קומפניוני בן ה-31. על-פי החשד, שניהם יחד גנבו 40 כרטיסי אשראי, בעיקר של קשישים, שנשלחו בדואר, וחיו על חשבונם.

הזוג, שגר במיאמי, טס בעזרת הכרטיסים לניו-יורק, קליפורניה והוואי. הם אכלו במסעדות יוקרתיות ובזבזו עשרות אלפי דולרים בחנויות כמו הרמס, ברברי, לואי ויטון, אפל ועוד.

בדירה של הזוג נמצאו פריטים יקרים נוספים, כמו שעוני רולקס, תיקים של שאנל, ציוד סקי יקר ואופני מרוץ. לעיתים הייתה פטריסיה מוכרת את הפריטים הגנובים דרך חנות בגדים מקוונת שהקימה בשם Le Fashion Wheels. בסך-הכול הדוגמנית מואשמת בעוקץ בשווי 2 מיליון דולר.

מאז שכל העניין פורסם, פטריסיה החליטה לסגור את חשבון האינסטגרם שלה, אבל ברשת הספיקו להעלות תמונות רבות שלה והכתירו אותה בתואר "הפושעת הכי סקסית", מה שאולי גרם לזה שהיא החליטה להשאיר את חשבון הטוויטר שלה פעיל. היא כנראה יודעת שאין דבר כזה פרסום רע, וכנראה בונה על זה שתצליח לחתום על חוזה דוגמנות כשתצא מכותלי הכלא.