דירקטוריון כיל אישר את מינויו של יוחנן לוקר ליו"ר החברה

בעבר כיהן לוקר בין היתר כמזכיר הצבאי של ראש הממשלה, יו"ר נייר חדרה, דירקטור בחברת גולף ויועץ אסטרטגי של כלל תעשיות ■ בנוסף, לוקר עמד בראש ועדה שבחנה את תקציב הביטחון והגישה את המלצותיה ביולי 2015

דירקטוריון כיל  אישר אמש (ד') את מינויו של יוחנן לוקר לתפקיד יו"ר החברה במקומו של ניר גלעד. לוקר ייכנס לתפקידו בתחילת ספטמבר השנה.

לוקר (57) הוא בעל תואר שני במינהל ציבורי וכיהן בעבר כראש מטה חיל האוויר ומ"מ מפקד חיל האוויר. בשנים 2010-2012 שימש כמזכיר הצבאי של ראש הממשלה כאשר בחודש מאי 2013 הוא מונה ליו"ר נייר חדרה.

במקביל למינויו כיו"ר נייר חדרה הוא מונה לדירקטור בחברת האופנה גולף, ונוסף על כך הוא העניק שירותי ייעוץ אסטרטגי לכלל תעשיות, החברה-האם של נייר חדרה ושל גולף. בנוסף, לוקר עמד בראש ועדה שבחנה את תקציב הביטחון והגישה את המלצותיה ביולי 2015.

 

במארס השנה יו"ר כיל ניר גלעד הודיע על פרישתו, שנה לאחר שסיים את תפקידו כמנכ"ל ובתום 8 שנים בקבוצת חברה לישראל. עלות העסקתו של גלעד בחברה לישראל הצטברה לסכום מדהים של 143 מיליון שקל בתקופה של קצת יותר מ-7 שנים (ממוצע שנתי של יותר מ-20 מיליון שקל).

מדירקטוריון כיל נמסר בתגובה: "דירקטוריון כיל רואה ביוחנן לוקר מנהל בעל ניסיון רב ויכולת מוכחת של קבלת החלטות, ניתוח סיטואציות מורכבות, והובלת אסטרטגיה בגופים מורכבים ועתירי אתגרים ומשימות. דירקטוריון החברה מאמין ביכולתו של יוחנן לוקר לתרום תרומה חשובה ומשמעותית לקידומה של כיל, ומאחל לו הצלחה באתגר החשוב שהוא לוקח על עצמו. יוחנן לוקר ימשיך ליהנות משיתוף-פעולה מלא ופורה מצד מנכ"ל כיל, סטפן בורגס והנהלת החברה בדרך להשגת יעדיה האסטרטגיים ומטרותיה העסקיות".