זול, נייד ופרקטי: מוצר חדש שעשוי להפוך ללהיט הקיץ

חסל סדר מזגנים גדולים ומסורבלים שגם מכערים את הנוף וגם דורשים טכנאי שלוקח לא מעט כסף: הכירו את "נוריה" - מזגן נייד קטן ומעוצב להפליא שיצא לאחרונה לשוק ומעורר התלהבות רבה ברשת

נוריה מזגן חלון חדש / צילום: מתוך קיקסטארטר
נוריה מזגן חלון חדש / צילום: מתוך קיקסטארטר

חסל סדר מזגנים גדולים ומסורבלים שגם מכערים את הנוף וגם דורשים טכנאי מזגנים מומחה שלוקח לא מעט כסף בעבור עבודתו. חברה אמריקאית מפילדלפיה פיתחה את "נוריה" - מזגן קטן ונייד שאינו דורש כמעט כל ידע מיוחד בהתקנה. הוא פשוט נתלה על הקיר, בגובה שתחליטו עליו, כשבסוף השימוש בו תוכלו, אם תרצו, גם להוריד ולאפסן אותו.

מזגני חלון כאלה ואחרים קיימים כבר כ-60 שנים, אלא שעד היום הם היו יקרים מאוד, מסורבלים ומכוערים. הנוריה בא לעולם לאחר שנתיים של פיתוח במטרה לתקן את כל אלה. הוא מעוצב להפליא, ובנוסף לכך הוא נשלט מרחוק באמצעות טכנולגיית בלו-טות'.

כמו כן, הנוריה מגיע - איך לא - עם אפליקציה ייעודית גם לאייפון וגם לאנדרואיד, אשר מאפשרת לכם לתכנן תרחישי מיזוג שונים בהתאם לעונות השנה ולחסוך באנרגיה ובעלויות תפעול.

הנוריה יכול למזג חדר בגודל של כ-14 מטר רבוע. אורכו 46.3 ס"מ, גובהו 14.7 ס"מ, ומשקלו 13.6 ק"ג.

מדובר בפרויקט מימון המונים באתר קיקסטארטר, אשר נכון לכתיבת שורות אלה כבר גייס 224,500 דולר, מתוך יעד של 250,000 דולר שהציב לעצמו, כל זאת כשנותרו עוד 39 ימים לגיוס.

לאלה מכם שיזדרזו להזמין אותו בהזמנה מוקדמת הוא יעלה נכון להיום 299 דולר, שהם כ-1,127 שקל, והוא יגיע אליכם עד מארס 2017.