עמוד הבית של אתר "גלובס" מתחדש - מה דעתכם?

גולשים יקרים, לבטח שמתם לב כי עמוד הבית של אתר "גלובס" התחדש היום (א') - ויהיה מעתה חכם, נוח וידידותי אף יותר מקודם ■ אז מה התחדש?

עמוד הבית
עמוד הבית

גולשים יקרים,

לבטח שמתם לב כי עמוד הבית של אתר "גלובס" התחדש היום (א') - ויהיה מעתה חכם, נוח וידידותי אף יותר מקודם.

עמוד הבית החדש הינו רספונסיבי - כלומר, מותאם למסכי מחשב בגדלים שונים, תוך דגש על מסכים רחבים ורזולוציות גבוהות. כל זאת, תוך אחידות עיצובית עם האפליקציות שלנו במובייל. 

כמו כן, נוספה האפשרות לצפות בשידורים חיים מגלובס TV במקביל לגלישה לדף הבית.

בפורטל הפיננסי התחדשנו בדף כלכלת ישראל, המרכז נתוני מאקרו בזמן אמת. בניווט שופרה הגישה המהירה לנתונים פיננסיים רלוונטיים. 

הקפדנו בעמוד הבית המתחדש על עיצוב פשוט, נקי ונעים לעין, כמו גם על שימוש בתמונות גדולות באיכות גבוהה. הדגשנו עוד יותר את הכותרות תוך שימוש בפונטים גדולים יותר, לנוחות הקריאה. כמו כן, הקפדנו על הפרדה ברורה בין המדורים בדף הבית לניווט קל ומהיר. 

אנחנו מקווים שתהנו מעמוד הבית המתחדש של "גלובס". לא שכחנו כמובן שאתם צורכים את "גלובס" בהמוניכם גם במובייל, באפליקציות ובאתר המותאם - ובקרוב יהיו לנו הפתעות משמחות גם בגזרות אלה.  

והכי חשוב, תודה לכם על הצבעת האמון היומיומית באתר "גלובס"!

לפי נתוני שירות השוואת האתרים סימילארווב, ממוצע הכניסות החודשי (ווב + מובייל) בשלושת החודשים האחרונים עמד על 8,473,297 ב"גלובס", לעומת 7,323,623 ב"כלכליסט" ו-6,250,929 ב"דה מרקר". הגרף של הכניסות היומיות בפרק זמן זה מדבר בעד עצמו (גלובס - קו כחול): 

גלובס השוואה
 גלובס השוואה