אודי אנג'ל מספר על מבחן הבננה, שלומית פן בקרב על תפקיד הדח"צ

וגם: מותג הבריכות הביתיות Bestway מגייס את משה גרטל כפרזנטור

אודי אנג'ל וגברי בנאי / צילום: גאיה סעדון
אודי אנג'ל וגברי בנאי / צילום: גאיה סעדון

מבחן הבננה של אודי אנג'ל

בעל השליטה ברשת, שמשמש גם כיו"ר בית-הספר רימון, גנב את ההצגה במופע לזכר יוסי בנאי ז"ל

ביום שישי התקיים מופע מחווה ליוסי בנאי ז"ל, לציון עשור לפטירתו, בשיתוף-פעולה עם בית-הספר למוזיקה רימון ומשפחת בנאי. באירוע נכחו בין היתר אודי אנג'ל, ליאורה עופר, פרופ' מיכאל סלע וזוגתו שרה סלע וכן גם רונן פלד.

מופע המחווה נולד בעקבות בחירת בית-הספר רימון להקדיש את האולם המרכזי שלו ליוסי בנאי. בני משפחת בנאי התרגשו מהמהלך, ורבים מהם ומחבריו הקרובים נרתמו להרים מופע בהשתתפותם, במסגרתו הם ביצעו שירים מתוך הרפרטואר העשיר של יוסי בנאי בליווי אנסמבל שהקים בית-הספר.

עוד הופיעו שם: להקת משינה עם הסולן שלה, יובל בנאי, בנו של יוסי; רבקה מיכאלי, שהייתה חברתו הקרובה של יוסי והופיעה איתו פעמים רבות; מיקי קם; יהודה עדר (מייסד ונשיא רימון); וסטודנטים מבית הספר.

במהלך הערב, אודי אנג'ל, בעל השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת ושותפו של עידן עופר בחברה לישראל, המכהן גם כיו"ר הוועד המנהל של בית-הספר רימון, זכה לפרץ צחוק גדול כאשר סיפר לנוכחים שדודתו הכירה את אביו של יוסי בנאי, מאיר אליהו, שהיה ירקן בשוק מחנה יהודה. לטענתה, אליהו ידע בדיוק למי מהקונות לפנות בתואר "מדאם" ולאיזו מהן לקרוא "מדמואזל". כששאלה אותו כיצד הוא יודע לקבוע אם האישה שלפניו נשואה או לא, הוא סיפר לה שזה לפי הצורה בה היא מחזיקה את הבננה.

אודי אנג'ל וגברי בנאי / צילום: גאיה סעדון
 אודי אנג'ל וגברי בנאי / צילום: גאיה סעדון

עצות מפנקס הקטן

בתחרות האקתון בלט המנטור בן ה-15 איתי פנקס

בסוף השבוע התקיים האקתון במרכז הבינתחומי הרצליה. צוות השיפוט כלל את גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט; פרופ' אמנון שעשוע, מייסד משותף ויו"ר חברת מובילאיי; יוסי מולדבסקי, יו"ר חברת משקיעים פלוס; ומשה ליכטמן, שותף ב-IGP.

לדברי שויד, המתמודדים בתחרות היו ברמה גבוהה מאד. חברת אמדאוס למתן פתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות הייתה נותנת החסות המרכזית לאירוע.

הזוכה בתחרות היה המיזם BetYOURwish, ששם לו למטרה לשנות את חוקי המשחק של הקניות באינטרנט. האפליקציה לוקחת מוצרים מהממשק של אמדאוס ושל ebay. כל משתמש שם סכום קטן של כסף, וברגע שממלאים את המחיר לטיסה, עושים הגרלה בין המשתמשים על הטיסה.

האפליקציה מכוונת לקהל יעד שרוצה לשים סכום כסף קטן בשביל האפשרות לזכות. האפליקציה מאפשרת גם לראות כמה אנשים מתחרים על אותו מוצר.

בנוסף לכל המשתתפים, בכל התחרות מנטורים שונים נתנו עצות, ביניהם המנטור הצעיר ביותר, איתי פנקס בן ה-15, שעודד התלהבות גדולה בקרב רבים מהיזמים. ילד הפלא הטכנולוגי הספיק לפתח יותר מ-20 אפליקציות ולהקים אתר המספק שירות פיתוח אפליקציות עבור צעירים.

פנקס, מור ואחד הצוותים / צילום: אמדאוס
 פנקס, מור ואחד הצוותים / צילום: אמדאוס

מותג שחייה גם בפנסיה

מותג הבריכות Bestway מגייס את משה גרטל

גם 3 שנים לאחר שפרש מקריירה ארוכה כשדרן בערוץ הראשון, משה גרטל מזוהה עם עולם השחייה. מי שחתום על קריירה מרשימה גם כשחיין וכן על משפטים שנכנסו לפנתיאון כשדרן (למשל, כשבאחד מערבי השחייה באולימפיאדת אטלנטה ב-1996 סיים את השידור ב"לילה טוב צופים יקרים, נוחו על משכבכם בשלום"), נבחר להיות הפרזנטור של מותג הבריכות הביתיות ומתנפחים Bestway.

לאחרונה קיבל שרון ויסמן, אחד מבעלי קבוצת ש.אל, את הזיכיון למותג. ויסמן נישא לפני שנתיים לכוכי מרדכי (גרושתו של שר הביטחון לשעבר, איציק מרדכי), שבהתאם היא נקראת כיום היא כוכי ויסמן. השניים הגיעו ליום הצילום לקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום של אילון זרמון.

משה גרטל, כוכי ושרון ויסמן / צילום: שוקה כהן
 משה גרטל, כוכי ושרון ויסמן / צילום: שוקה כהן

שלומית פן בקרב על תפקיד הדח"צ

הדח"צים הקודמים באולטרה אקוויטי מבקשים מבית המשפט לבטל ההחלטה למינויה

יום לאחר אישור המינוי של שלומית פן ויפעת אדורם זק לדח"ציות בשלד הבורסאי אולטרה אקוויטי, על-ידי אסיפת בעלי המניות המיוחדת שכונסה לצורך כך בשבוע שעבר, הגישו הדירקטורים החיצוניים הקודמים של החברה - זיו עירוני ואבי זיגלמן - המרצת פתיחה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב נגד החברה, יתר הדירקטורים והדח"ציות החדשות. במסגרתה ביקשו כי בית המשפט יצהיר על בטלות ההחלטה של החברה לכנס את בעלי המניות לצורך אישור המינויים, ולכן גם על ביטולם.

עירוני וזיגלמן, שהתנגדו למהלך מלכתחילה, כבר הגיעו להבנות עם החברה בנוגע למינוי של דח"צית אחת, אולם בעל מניות מרכזי דרש את מינויין של שתי הד"חציות החדשות, וזה אכן מה שאישרה לבסוף האסיפה.

פן - לשעבר בכירה בכמה חברות היי-טק ובהן ECI (סמנכ"לית פיתוח עסקי ותוכנה), רדוור (סמנכ"לית ערוצי שיווק והפצה) ואמדוקס - הייתה בעבר גם זוגתו של איל וולדמן, מייסד ונשיא מלאנוקס. פרידתם המתוקשרת של השניים עלתה לכותרות בעקבות תביעות הדדיות שהגישו זה כנגד זו.

אולטרה אקוויטי היא שלד בורסאי בשווי כ-3 מיליון שקל, שהיה בעבר בשליטת ירון ייני. כיום בעל המניות העיקרי בחברה הוא שמעון גרוסמן.

שלומית פן / צילום: ברק פכטר
 שלומית פן / צילום: ברק פכטר