חדש בשוק: מקלדת לבישה לכל המכשירים שברשותכם

הכירו מוצר חדש ומהפכני שמאפשר לכם להיפטר מהמקלדת בכל אחד מהמכשירים הניידים ונייחים שברשותכם, ולשלוט בהם באמצעות הקלדה של אצבעות כף היד על כל משטח שתבחרו

הירידה בשימוש במחשבים ניידים ונייחים לנוכח העלייה בפופולריות של מכשירים קומפקטיים יותר כמו סמארטפונים וטאבלטים יוצרת צורך באלטרנטיבות למקלדת המסורתית. אחד המוצרים שמנסה להיכנס לחלל הזה הוא מקלדת לבישה בשם Tap Strap שמאפשרת לכם להקליד על כל משטח.

רן פוליאקין, היזם שעומד מאחורי מקלדת הלבישה והמנכ"ל לשעבר של חברת פאוארמאט, טוען כי היא מאפשרת "הקלדה עיוורת מהירה ומדויקת" למכשירי אנדרואיד ו-IOS, לטאבלטים, מחשבי מקינטוש ו-וינדואס וגם לטלוויזיות חכמות. המשתמש יכול ללבוש את המקלדת על היד, ממש כמו כפפה, כאשר שלוש הקלקות על האגודל יפעילו את המכשיר ושלוש הקלקות על האמה סוגרות אותו. אחרי שהמכשיר מופעל ניתן לחבר אותו דרך בלוטות' למכשיר הנשלט ומיד להתחיל בהקלדה, כאשר סנסורים הנמצאים בתוך המכשיר מנטרים את תנועת האצבעות וכף היד.

על מנת ללמוד את שיטת ההקלדה היעילה ביותר, החברה פיתחה אפליקציה בשם TapGenius, כאשר בשלב ראשון היא תספק את המכשיר לצרכנים ספציפיים ברחבי סן פרנסיסקו ולקראת סוף השנה היא מתכננת לשווק את ה-Tap trap לקהל הרחב במחיר של 119 דולר ליחידה, כלומר כ-450 שקל. מי ממכם שירצה לרכוש את המוצר בהזמנה מוקדמת יוכל לעשות זאת דרך אתר החברה tapwithus.com.