הזוי: הסרטון שצבר 125 מיליון צפיות בתוך ימים ספורים

קנדייס פיין, אמא לשני ילדים קטנים מטקסס, הלכה להחליף כמה מוצרים בחנות הכלבו הסמוכה לביתה - וברגע אחד של שובבות החליטה שהיא קונה גם משהו קטן לעצמה ■ להלן התוצאה

להיט ויראלי, פייסבוק, מלחמת הכוכבים, מסכת צ'ובקה, וידאו / צילום: וידאו
להיט ויראלי, פייסבוק, מלחמת הכוכבים, מסכת צ'ובקה, וידאו / צילום: וידאו

הסיפור שלפנינו הוא על המתנות הקטנות של החיים. אתם יודעים, הדברים הקטנים האלה שעושים אותנו מאושרים. קנדייס פיין (Candace Payne), אמא לשני ילדים קטנים מטקסס, הלכה להחליף כמה מוצרים בחנות הכלבו הסמוכה לביתה - וברגע אחד של שובבות החליטה שהיא קונה גם משהו קטן לעצמה.

קנדיס רכשה לעצמה מסיכה של צ'ובאקה, אחת מהדמויות המיתולוגיות מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", ולא יכלה יותר להתאפק. עוד במגרש החניה היא היתה פשוט חייבת למדוד אותה וגם לצלם את הכול. שיהיה למזכרת... 

מה שקנדיס סיפרה למוכרת בחנות הכלבו הוא שהמסיכה היא בכלל עבור הבן שלה, כשהאמת היא שמדובר במתנת יום הולדת אותה קנתה לעצמה. קנדיס צילמה את הסרטון הזה שאתם רואים והעלתה לרשת דרך שחרות הלייב סטרים של פייסבוק שהושק בתחילת השנה, בצירוף המסר: "אלה הן ההנאות הקטנות של החיים".

הסרטון צבר תוך 3 ימים תאוצה היסטרית עם מעל ל-125 מיליון אנשים שצפו בו, יותר מ-3 מיליון שיתופים ולמעלה מ-2 מיליון איש שעשו לו לייק. האמת, איך אפשר שלא?