נחתה בישראל: מדפסת ה-3D החדשה ומדוברת בעולם

הכירו את מדפסת התלת-ממד החדשה והמדוברת שהגיעה לאחרונה לשוק הישראלי ומאפשרת להדפיס במהירות בבית, מגוון עצום של דברים וכמעט כל חפץ שתרצו

מדפסת ה-Form 2 של סיסטמטיקס, אחת מהמדפסות המדוברות בעולם בתחום הדפסת התלת-ממד השנה, עשתה עלייה לארץ. המדפסת המדוברת אשר משתייכת לדור השני של מדפסות התלת-ממד של החברה, עושה שימוש בטכנולוגיית סטריאוליטוגרפיה ( SLA) ובממשק משתמש ידידותי, כדי להדפיס אובייקטים ברזולוציה גבוהה במיוחד וברמות דיוק וגימור שהחברה טוענת כי לא היו מוכרות קודם לכן בתחום המדפסות השולחניות.

החידוש הבולט לעין בדגם הנוכחי הוא בראש ובראשונה הגודל. ה-Form 2 מעט גדולה יותר מקודמתה מה שעלפי נתוני החברה הוביל לכך שגודל המודל המודפס גדל בכ-40% מהגירסה הקודמת. כמו כן, המערכת המכנית של המדפסת שופרה וגם שופרה מערכת הלייזר שהיא ליבת המערכת. המדפסת מכילה מיכלי חומר הדפסה חדשים להזנה אוטומטית ומאפשרת הדפסה בלחיצת כפתור אחת ממסך מגע ותקשורת אלחוטית וחיבור למובייל.

המדפסת מיועדת לאנשי מקצוע ומשתמשים פרטיים מתקדמים כמו מהנדסים, רופאים, מעצבים ויוצרים. על-פי החברה המדפסת תתומחר באזור ה-3,500 דולר, בדומה למחיר בה היא נמכרת בחו"ל.