ניר חפץ: "שרה נתניהו צחה כשלג, אין אדם ישר ממנה"

יועץ התקשורת של משפחת נתניהו בגלצ: "כל הפרשיות מריחות ריח חזק של התנכלות לנתניהו וניסיון להחליף את השלטון" ■ עו"ד וינרוט: "יש שנאה עיוורת לשרה נתניהו; מדובר בזוטות"

שרה נתניהו / צלם: אבי אוחיון לעמ
שרה נתניהו / צלם: אבי אוחיון לעמ

פרשת מעונות ראש הממשלה: יועץ התקשורת של משפחת נתניהו, ניר חפץ, שוחח הבוקר (ב') עם ניב רסקין בגלי צה"ל וגונן על אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לאחר שעל-פי הדיווחים עלה כי יש די חומר ראייתי להעמידה לדין לפחות בשני מקרים.

"האמת על מיהו מני נפתלי, אמת קשה מאוד, תצא בסופו של דבר החוצה", אמר חפץ, "בכל העולם מנהיגים ומשפחותיהם גרים במעון של המדינה. איפה מרעידים את אמות הסיפים בגלל פרשות בסדר גודל של 4,000 שקל?". 

הוא גם שיבח את סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, עזרא סיידוף, על רקע ההמלצה להעמידו לדין בפרשת המעונות, ואמר כי הוא לא מאמין שסיידוף יהפוך לעד מדינה.

 

"אני חושב שהוא באמת ראוי להערכה על כך שהוא עומד על האמת שלו", טען חפץ. "קל לו מאוד לעשות עסקאות על חשבון אנשים אחרים, אבל הוא כנראה אדם שיש לו חוט שדרה ערכי ונורמטיבי שעומד על האמת שלו, ואני מאמין שהיא תוכח".

עו"ד גדי טל, המייצג את סיידוף, התייחס להמלצת המשטרה בשיחה עם אסף ליברמן בגלי צה"ל: "ההמלצה שהייתה או לא הייתה, היא לא דבר שכרגע מטריד אותנו במיוחד, שכן מי שמחליט בסופו של דבר היא הפרקליטות", אמר עו"ד טל. "ההמלצה כמעט חסרת חשיבות, שכן הפרקליטות יכולה להחליט החלטות מנוגדות להמלצות המשטרה". 

בנוסף, עורך דינה של משפחת נתניהו, יעקב וינרוט, אמר בשיחה עם רזי ברקאי בגלי צה"ל כי המלצת המשטרה להעמיד לדין את אשת ראש הממשלה לא תבשיל לכתב אישום, וטען כי נתניהו היא "אובייקט שנוא".

לדבריו, "יש שנאה עיוורת לשרה נתניהו. מדובר בזוטות, דברים שלא היו ראויים להיחקר, לא היו ראויים להגיע למשטרת ישראל וודאי שלא להגיע למשפט פלילי. וודאי שהיא כועסת ורואה תוכנית לסגור עליה".