פוטומדקס ביטלה סופית את הסכם המיזוג עם DS Healthcare

באפריל הצהירה החברה כי היא עלולה לבטל את ההסכם, לאחר ש-DS נכנסה למלחמה פנימית סוערת בהנהלה, שהגיעה להאשמות הדדיות במירמה וקריאה לחקירה נגד מנהלים פורשים

חברת האסתטיקה הרפואית פוטומדקס הודיעה על הביטול הסופי של ההסכם למיזוג חלק מהפעילות שלה עם חברת DS Healthcare האמריקנית, הנסחרת גם היא בנאסד"ק. מניית פוטומדקס  יורדת כעת 6.8% ונסחרת לפי שווי של 5.7 מיליון דולר בלבד, לאחר שאיבדה 99% מערכה תוך כשנתיים.

פוטומדקס הודיעה לראשונה על המיזוג המיועד בפברואר, וכבר באפריל הצהירה כי היא עלולה לבטל את ההסכם, לאחר ש-DS נכנסה למלחמה פנימית סוערת בהנהלה, שהגיעה להאשמות הדדיות במירמה וקריאה לחקירה נגד מנהלים פורשים. מניית DS ירדה בכ-75% בחודשיים האחרונים.

פוטומדקס הצהירה כי תדרוש פיצוי של 3.75 מיליון דולר עבור הפרת תנאי החוזה, שהובילו לביטולו.

הכנסות פוטומדקס ברבעון הראשון של 2016, עמדו על 11.2 מיליון דולר לעומת 20 מיליון דולר ברבעון המקביל. היא הפסידה 4.8 מיליון דולר לעומת 10 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בקופת החברה 3.1 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון. יש לה התחייבויות שוטפות בהיקף של 23 מיליון דולר מהן חוב של 2.2 מיליון דולר כחלק מקו אשראי מול חברת CC Funding, שממנו כבר משכה מיליון דולר נוספים באפריל. קצב שריפת המזומנים שלה לפעילות שוטפת ברבעון עמד על 1.3 מיליון דולר.