כזה עוד לא ראיתם: פארק שעשועים חדש למבוגרים בלבד

בריכת נודיסטים, רכבת תענוגות מאוישת ע"י רקדניות גוגו, מוזיאון ארוטיקה, קולנוע 7 ממדים רוטט, חנות לאביזרי מין ועוד ■ כך ייראה פארק הסקס שמתוכנן להיפתח בברזיל ב-2018 וכבר מעורר סערה

פארק שעשועים למבוגרים, מין, סקס, ברזיל ErotikaLand / צילום: וידאו
פארק שעשועים למבוגרים, מין, סקס, ברזיל ErotikaLand / צילום: וידאו

חברה מברזיל מתכננת לבנות פארק שעשועים חדש על טהרת שעשועי הגוף - או אם נהיה מדויקים יותר, מדובר בפארק סקס בצורת איבר מין ששמו יהיה ארוטיקה-לנד.

הפארק ימוקם בסמוך לעיר Piracicaba, מרחק של שעתיים נסיעה במכונית מסאו-פאולו, ויכלול בין השאר בריכת נודיסטים, רכבת תענוגות המאוישת על-ידי רקדנים ורקדניות גוגו, מוזיאון ארוטיקה, קולנוע 7 ממדים רוטט, חנות לאביזרי מין ועוד...

הפארק מתוכנן להיפתח ב-2018 אבל מעורר לא מעט התנגדות מצד המקומיים, אשר דואגים כי הפארק עשוי למשוך אליו אוכלוסייה מפוקפקת אשר תגרום להשחתת המידות. העיר פירה סיסבה ידועה בכינוי "האמסטרדם של ברזיל", וזאת הודות לשימוש הגבוה שנעשה בה בסמים.

אין לנו צורך - כך מוסיפים כמה מובילי דעה, ביניהם מתיאוס ארלר, חבר המפלגה הסוציאליסטית - לקבל גם את הכינוי "בירת הסקס".

היזם שמאחורי פארק השעשועים מבקש להרגיע את החשש, בטענה כי מטרת הפארק האמיתית היא להוות מקום שמחנך לסקס בטוח ובריא. כמו כן, למבקרים בפארק לא תותר האפשרות של קיום יחסי מין בשטח הפארק.

מה שכן, מוסיף היזם, אם בכל זאת ירצו המבקרים ליישם את כל מה שלמדו בפארק, הם יוכלו לגשת לבית המלון שיוקם בסמוך, גם הוא על-ידי אותו יזם כמובן.

עלות הכניסה לפארק, למי מכם שמתעניין, עומדת על 100 דולר לאדם.