"דירת המריבה" של ענבל אור: קונה שלישי הציע 8.5 מ' ש'?

(עדכון) - ביהמ"ש יכריע האם לקבל את הסכם הפשרה בעניין הדירה שנמכרה פעמיים ב"פרויקט מציצים", הן לשלי נרקיס והן לעופר לוזון

ענבל אור מהדיון היום / צילום: מגד גוזני, וואלה! NEWS
ענבל אור מהדיון היום / צילום: מגד גוזני, וואלה! NEWS

השופט איתן אורנשטיין יודיע בשעות הקרובות האם הוא מאשר את הסדר הגישור אליו הגיע עו"ד איתן ארז, המפרק בתיק של חברת "אור סיטי נדל"ן" של ענבל אור, עם הצדדים לסכסוך על דירת הפנטהאוז שנמכרה על-ידי אור (על הנייר) פעמיים, הן לשלי נרקיס והן לעופר לוזון, ב"פרויקט מציצים" ברחוב הושע בתל-אביב.

לאחר הדיון הגישה אור לבית המשפט מכתב כוונות של רוכש פוטנציאלי אחר, שמציע לשלם 8.5 מיליון שקל על דירת הסכסוך. אור מקווה לשכנע בכך את בית המשפט שלא לקבל את הפשרה המוצעת.

לפי ההסכם שהושג בתום הליך גישור בפני השופטת המחוזית בדימוס ורדה אלשיך, נרקיס ישלם ללוזון 2.25 מיליון שקל ובתמורה תימחק הערת האזהרה שנרשמה לטובתו של לוזון בפרויקט, והדירה תועבר לבעלותו של נרקיס. בנוסף, נרקיס יפרע את חובות המשכנתא של אור כלפי הבנק הבינלאומי בקשר לפרויקט בסך כ-2.5 מיליון שקל.

יצוין כי הצדדים להסכם הגישור היו נרקיס, באמצעות עורך דינו אביטן מימון, לוזן, עו"ד איתן ארז כונס הנכסים על זכויות ענבל אור, הבנק הבינלאומי ונציגות הדיירים ב"פרויקט מציצים" המיוצגת בידי עו"ד עפר שפירא ממשרד שפירא ושות'.

במהלך הדיון היום התנגד עו"ד אילן בומבך, המייצג את ענבל אור, לפשרה, בין היתר בטענה כי "נכסים דומים נמכרים ב-25 מיליון שקל".