ביקושים גבוהים: עוד ועוד טיסות מישראל לגרמניה

לופטהנזה הודיעה על הרחבת קוויה, ובקרוב היא תפעיל 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה ■ גרמניה איירליינס מגדילה את מספר הטיסות בקו הישיר מת"א לדיסלדורף ל-3 טיסות שבועיות

התייר הישראלי אימץ את גרמניה כאחד היעדים המועדפים עליו, וחברות התעופה מגיבות בהתאם: לופטהנזה הודיעה על הרחבת קוויה, ובקרוב היא תפעיל 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה.

החברה מוסיפה טיסות בקו תל-אביב-מינכן, כאשר לפי מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, רולף קולר, "מינכן משמשת כבר זמן רב כשער הכניסה של לקוחותינו לבוואריה ומעבר לה". עוד הוא מספר על עלייה בביקוש לטיסות של ישראלים למינכן.

החל בחודש יוני תוסיף לופטהנזה טיסה נוספת בקו תל-אביב-פרנקפורט (בימי שבת בבוקר), ובנובמבר יתווספו שתי טיסות נוספות בקו תל-אביב-מינכן, טיסות אלה ימריאו בימי ראשון בשעה 06:50 ובימי שלישי בשעה 17:30.

זאת ועוד, גרמניה איירליינס, שחוגגת 30 שנות פעילות בעולם ושנה בישראל, מגדילה את מספר הטיסות בקו הישיר מתל-אביב לדיסלדורף ל-3 טיסות שבועיות (טיסה שלישית שתתחיל לפעול בחודש נובמבר תצא בימי ראשון), במחיר של מ-100 אירו לכרטיס (לשירות מלא).

ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחרי בטל תעופה, נציגי גרמניה איירליינס, התייחס למהלך ואמר כי "הגדלת הפעילות בישראל מעידה על רצינות כוונותיה ותכניותיה העתידיות של גרמניה איירליינס בשוק הישראלי".