החרדיות העלו את הרייטינג בערוץ 10; משחקי היורו לא נוסקים

"קרב השפים הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת זכה לרייטינג נאה ■ "המירוץ למיליון" של רשת הייתה גם בשבוע האחרון התוכנית הנצפית ביותר

"החרדיות" רייטינג של ערוץ  10 / צילום מסך
"החרדיות" רייטינג של ערוץ 10 / צילום מסך

העניין המרכזי בנתוני הצפייה השבועיים נמצא הפעם במרכז הטבלה: שתי תוכניות של ערוץ 10, שעוררו באזז גם מחוץ למסך הקטן, רשמו אחוזי צפייה נאים והגיעו לעשירייה הראשונה. מדובר בסדרה החדשה של אמנון לוי, "החרדיות", שרשמה 22.3% צפייה ו-563 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, ובתוכנית "גיבורים" בהפקת אסף גיל, שהגיעה ל-18.3% צפייה ו-498 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

מהדורת החדשות של ערוץ 10 רשמה ממוצע שבועי של 10.8% צפייה, הגבוה זה שלושה חודשים, תרומה עקיפה ככל הנראה של הנשים החרדיות והכוחות הגיבורים.

"המירוץ למיליון" של זכייינית ערוץ 2 רשת הייתה גם בשבוע האחרון התוכנית הנצפית ביותר, אם כי היא רשמה ירידה ברייטינג ובמספר הצופים לעומת השבוע שעבר. "ארץ נהדרת" של קשת הגיעה לראש הטבלה עם 26.7% צפייה, נתון לא גבוה יחסית לעצמה, אם כי ניכר שהשבוע האחרון לא ממש הצמיד אל המרקע את הצופים.

שתי השקות היו השבוע לקשת - "קרב השפים הגדול" בין אייל שני ליונתן רושפלד, והדוקו-דרמה "המתמחים". שניהם רשמו רייטינג נאה לשבוע כזה, 23.6 ו-23.4 בהתאמה במשקי בית יהודיים, ואף התברגו בחמישייה הראשונה בין התוכניות הנצפות. באשר ל"קרב השפים", מעניין יהיה לראות האם הצופים ימשיכו להתעניין בתוכניות הבאות בעלילות שני ורושפלד, או שז'אנר תוכניות הבישול כבר הוקדח מרוב בישול יתר, ואפילו השפים שנכנסו בעצמם למטבח לא יעזרו לו.

עוד עוררו עניין השבוע - "חיים יקרים מדי" של "עובדה", שעסקה בעלות הגבוהה של הקיטרודה, התרופה מצילת חיים המיועדת לחולי סרטן, רשמה 17.8% צפייה במשקי בית יהודיים.

"אולפן שישי" של חדשות 2 הגיע ל-15% צפייה, "שישי" עם אילה חסון בחדשות 10 דשדש שוב עם 6%, ו"יומן" של ערוץ 1 הסתפק ב-3.4% צפייה לבד. ואילו במוצ"ש - חדשות השבת בערוץ 2 רשמו נתון לא גבוה של 17.7% צפייה במשקי בית יהודיים, ו"המגזין" של ערוץ 10, עם ההתבטאות הבעייתית של אושרת קוטלר, הגיע לנתון נמוך של 7.2% צפייה.

משדרי היורו עדיין לא מצליחים לרתק את הצופים ולהעפיל לשיאי רייטינג. המשחק בין נבחרות ספרד וטורקיה הביא בליל שבת 8.9% צפייה לערוץ 10, והמשחק אמש בין איסלנד להונגריה רשם 4.4% צפייה צנועים עד מאוד בערוץ 1.

רייטינג 19-6-16 "חרדיות" של ערוץ 10
 רייטינג 19-6-16 "חרדיות" של ערוץ 10