סיסקו ובנק הפועלים ישתפו פעולה בתחום הפינטק

ג'ון צ'יימברס, יו"ר סיסקו: "בנקאות דיגיטלית היא אחד המרכיבים הבסיסיים בתוכנית להאצת הדיגיטציה בישראל. אנו שמחים לשתף פעולה עם בנק הפועלים לגבי עתיד תעשיית הבנקאות"

יו"ר סיסקו העולמית, ג'ון צ'יימברס ומנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, הכריזו על שיתוף-פעולה אסטרטגי שנועד להאיץ את המהפכה הדיגיטלית בישראל. צ'יימברס, שמבקר בישראל, התארח בבנק הפועלים. במסגרת הביקור חתמו שני הגופים על הסכם לשיתוף-פעולה בתחום הטכנולוגיה הפיננסית (פינטק).

ההסכם נחתם בהובלת אבי כוכבא, המשנה למנכ"ל והממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים ומנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא. בטקס חתימת ההסכם נכחו גם יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, ציון קינן, מנכ"ל הבנק, ואריק פינטו, ממלא מקום מנכ"ל הבנק ומי שיחליף את קינן בקרוב.

ג'ון צ'יימברס, יו"ר סיסקו, אמר כי "בנקאות דיגיטלית היא אחד המרכיבים הבסיסיים בתוכנית להאצת הדיגיטציה בישראל. אנו שמחים לשתף פעולה עם בנק הפועלים לגבי עתיד תעשיית הבנקאות. מזכר ההבנות שנחתם היום הוא צעד ראשון בדרך לשינוי פניו של הענף הזה בישראל. אנו מאמינים שהאופן שבו בנק הפועלים ומנהליו הבכירים תופסים את השינויים בשוק, יאפשר לבנק להמשיך להוביל".

יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון הבנק, אמר: "אני מברך על שיתוף-הפעולה עם סיסקו. המהפכה הדיגיטלית מצטרפת לתהליכי הגלובליזציה שהופכים את העולם לקרוב, מהיר ונגיש יותר ובנק הפועלים משתלב ומוביל תהליכים שיסייעו במתן שירותים טובים יותר ויעילים יותר ללקוח. אני גאה בשיתוף-הפעולה עם חברה עולמית מובילה ומאמין שהיא תסייע לקדם את השירות ללקוח ואת רמת הטכנולוגיה הפיננסית בישראל".

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, מסר: "אני שמח וגאה על ההסכם לשיתוף-פעולה שחתם בנק הפועלים עם סיסקו, החברה המובילה בעולם בפתרונות תקשורת, אבטחת מידע, ענן ודיגיטציה. הבנקאות העולמית נמצאת כיום בעיצומם של מהלכים לפיתוח, אימוץ ויישום של יכולות הבנקאות הדיגיטלית. אנחנו בבנק הפועלים מייחסים חשיבות עליונה למהלכים אלה, ואנו נחושים להמשיך ולהוביל את מערכת הבנקאות הישראלית גם בתחום זה. ההסכם עם סיסקו יסייע לנו משמעותית בהגשמת מטרה זו".